El0
Medlem
Har mailat o påpekat detta, får samma fel.Japp. Tror ni det räcker med den inbyggda krashrapporteringen i appen eller ska man maila någon?
Återkommer med/vid svar!
(Har en S8)
Har mailat o påpekat detta, får samma fel.Japp. Tror ni det räcker med den inbyggda krashrapporteringen i appen eller ska man maila någon?
Som jag beskrivit tidigare i tråden så säljer LH dessa taggar. Skulle tippa på att det bara är Swiss som tagit bort stödet ur sin app. Testa med LHs app istället.Försökte få min bagagetag via Swiss-appen, men där hade dom tagit bort möjligheten.
Vet inte om det ser annorlunda ut i Lufthansa-appen
Ja det där ser ut som en bugg i taggappen, du kan ju scanna barcoden med nån scan-app i din telefon och se vad som står i den?Noterar nu att jag faktiskt ska till LAS via LAX...
Får nog dubbelkolla vid incheckningen imorgon
Kanske Googlat lite dåligt.
Nyfiken på vad det är för typ av Tag. Väntat länge på att någon skall få fram en lösning inom området som är användbar world wide.
Aktiv eller passiv ? Och klarar den alla flygplatser ?
Eller är mina tankar för långt fram för flygbolagen och den elektroniska tagen inte idag är tänkt användas i ett totalt flöde ?
Finns ju länkar i tråden både till tillverkaren och till den som LH säljer i sin shop. Det är samma pryl.Kanske Googlat lite dåligt.
Nyfiken på vad det är för typ av Tag. Väntat länge på att någon skall få fram en lösning inom området som är användbar world wide.
Aktiv eller passiv ? Och klarar den alla flygplatser ?
https://labs.sas/SAS is not the only carrier to develop such a solution. Other carriers and vendors have similar products, but they’re mainly based on e-ink technology, and the cost of manufacturing the devices is high. We’re currently investing in new technology to develop a screen based on electrochromic. Succeeding in this will allow us to produce a printed display at a very low cost, allowing widespread distribution and adoption.