Senaste nytt

SAS app:en - Hur kan den bli ännu bättre?

TasselT

Medlem
Kom en uppdatering till Android idag med bugfixar, men felet med FlyPremium i bokningen verkar inte vara löst.
Men nu idag är det plötsligt löst.
Det var nog inte i appen felet låg då.
Screenshot_20240405-104204~2.png
 

Benz

Medlem
Så långt kommer jag också, men sedan säger den att det inte finns någon active session och jag fastnar. Problem med poängbokning, betala cash eller travel pass fungerar.
Det verkar vara ett förekommande problem för flera, mig inkluderat. Alltså, att det inte fungerar att göra poängbokningar själv, varken på webben (man blir "utloggad") eller app "no active session". Oklart vad det beror på. Just tekniska problem känns det som att man behöver nå in ovanför den generella supporten för att få klarhet.
 

pswe

Medlem
Det verkar vara ett förekommande problem för flera, mig inkluderat. Alltså, att det inte fungerar att göra poängbokningar själv, varken på webben (man blir "utloggad") eller app "no active session". Oklart vad det beror på. Just tekniska problem känns det som att man behöver nå in ovanför den generella supporten för att få klarhet.
Exakt samma fel.
Irriterande men inte livsavgörande, men blir bokning via telefon.
Jag har fått det eskalerat från telefongänget och senare operatörer har sett att ärendet finns. Blev ombedd att skicka in printscreens till en speciell mail men det har inte hjälpt hittills. Börjar närma sig ett par månader sedan jag anmälde första gången…
 

ARN01

Medlem
Går det/är det någon som vet hur man tar bort bokningar under ”Upcoming trips”? Awardbokningar hamnar ju där oavsett vem som är passagerare när det är bokat av mig? Tidigare kunde man ta bort bokningar men går/hittar inte nu.
Inte hela världen men grötar till det… sen vill man ju ha rätt statistik också för de hamnar sen under ”Past trips”.
 
Går det/är det någon som vet hur man tar bort bokningar under ”Upcoming trips”? Awardbokningar hamnar ju där oavsett vem som är passagerare när det är bokat av mig? Tidigare kunde man ta bort bokningar men går/hittar inte nu.
Inte hela världen men grötar till det… sen vill man ju ha rätt statistik också för de hamnar sen under ”Past trips”.
Det går inte att avboka via appen eller hemsidan, du måste ringa in.
Anledning, ingen vet, bara är så just nu så bara att aceptera
 

fcx

Medlem
Går det/är det någon som vet hur man tar bort bokningar under ”Upcoming trips”? Awardbokningar hamnar ju där oavsett vem som är passagerare när det är bokat av mig? Tidigare kunde man ta bort bokningar men går/hittar inte nu.
Inte hela världen men grötar till det… sen vill man ju ha rätt statistik också för de hamnar sen under ”Past trips”.
Ta upp resan, tryck på de tre prickarna högst upp till höger och välj "hide".
 
Toppen