Senaste nytt

Reservera din plats på SAS första elflygning 2028

possum

Medlem
Jag försökte boka 2 platser men fick mail med "We are happy to confirm that you have reserved a seat on our first electric flight." så det blir spännande att se om det blir en eller två stolar. Frågan är ju om SAS överlever till dess dock...
 

Delayed

Medlem
Jag försökte boka 2 platser men fick mail med "We are happy to confirm that you have reserved a seat on our first electric flight." så det blir spännande att se om det blir en eller två stolar. Frågan är ju om SAS överlever till dess dock...

Precis samma för mig. Gissar på standardmail vare sig man valt en eller två platser.
 

Simon90

Medlem
Jajamän!
 

Attachments

  • SAS.png
    SAS.png
    77,8 KB · Visningar: 163

M.K

Medlem
GRATTIS till oss!

@Delayed @crown (x2) @Simon90 plus mig själv som också har pionjärbiljett på första flighten. Vi på B.C är alltså väl representerade :) Jag vet några andra frequentflyers också utanför forumet. Detta kan bli en riktigt kul upplevelse för det fåtal som hade tur.

Lite tidigt boka bord innan kanske eller vad säger ni grabbar? :cool:
 

Robert flysas

Moderator
Jag refreshade sidan och nu står det likadant för mig. Men fick ett mail 12:00 som sa att ingen plats til mig denna gång.

Skickat från min SM-G991B via Tapatalk
Skrev till supporten eftersom inget Mail kom. De skrev då rätt snabbt att jag var inbokad. Äntligen lite tur, brukar inte ha det när det gäller först till kvarn grejer :) Kul att träffa er andra från BC @Delayed @crown @Simon90
 

Jannes

Medlem
Skrev till supporten eftersom inget Mail kom. De skrev då rätt snabbt att jag var inbokad. Äntligen lite tur, brukar inte ha det när det gäller först till kvarn grejer :) Kul att träffa er andra från BC @Delayed @crown @Simon90
Oj, så du fick samma meddelande på hemsidan som jag men inget mejl alls? Jag fick meddelandet men två mejl med att jag är på väntelistan. SK-IT igång igen, men sådanahär events är alltid kaotiska för hemsidor.
Men kanske jag ändå ska fråga på supporten?
 
Jag valde att inte anmäla mig. En kul grej, men.. 5år kvar? SAS första elektriska flyg blir imponerande. Vad händer om de kan få det på plats 2027? Ny platsbokning..
 

Simon90

Medlem
Jag valde att inte anmäla mig. En kul grej, men.. 5år kvar? SAS första elektriska flyg blir imponerande. Vad händer om de kan få det på plats 2027? Ny platsbokning..
Jag ser det som självklart att de som har tingat SAS första biljetter till elflyg också får just det. Det vill säga rätten att köpa de första biljetterna för elflyg med SAS. Även om tidpunkten mot förmodan blir tidigarelagd. Jag ser risken som större att premiärturen antingen blir försenad, eller att bolaget inte överlever fram till dess.
 
Toppen