Senaste nytt

Planering av inofficiell BC-träff i Barcelona lördag 28 oktober 2023

bnr

Medlem
Vi som åker BCN-ARN SK1812 den 29 oktober (första dagen på vintertidstabellen) har nu fått SmartLynx som utförare av flygningen.
Dessutom har de ökat Pluskabinen från 3 till 6 rader, jag tror inte att det har rustat passagerare till bokningen för att de kommer vara SmartLynx som flyger.
Fan vad hemskt... kan man boka om till LX? Jag har hört att det finns ett fint tåg som man kan åka på ZRH, dessutom bra komp om man går med på att flyga BCN-GVA-ZRH-ARN.
 

SayOve

Medlem
Det börjar närma sig att boka flyg o hotell i Barcelona för vår årliga träff, har vi någon planering för aktiviteter ?
 

palmen

Moderator
Det börjar närma sig att boka flyg o hotell i Barcelona för vår årliga träff, har vi någon planering för aktiviteter ?
Det är fri lek för alla, man gör helt enkelt det man känner för.
Vi är några som brukar äta på Cervezeria Catalana på fredag som tradition. Annars är det bara en träff på lördag som är "planerad", vad det blir i år återstår att se men högst troligt kommer vi välja ut en takbar eller annan lämplig bar att besöka på eftermiddagen och sen får folk lösa middag själva.
 
Hej på er alla!

Har inte medvetet hållit låg profil, men lyckats slarva bort tråden - som nu är återupphittad .

Jag flyger
SK 1585 CPH BCN 26/10 15.30
SK 1585 BCN - CPH 29/10 19.10

Vi bor som vanligt på Alexandra Barcelona Curio.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
 
Toppen