Senaste nytt

Nonstop Dan points master

FilipJ

Medlem
Köp absolut ingenting av honom - eller någon annan influencer någonsin. Lita inte på honom eller något han säger alls.

Det är inte ens en fråga. Bara gör det inte.
Detta helt kategoriska utlåtandet förstår jag inte. Jag kollar hans videos ibland - vad är det jag missar som pekar i riktningen du ger?

@sembl:s kommentar känns mer balanserad. Även om man är nybörjare eller introducerad och bor i skandinavien är förmodligen detta forum både mer applicerbart och prisvärt. Även om businessclass forum inte helt kommer utan sina "extra kostnader"... *host ullbollar, tvättlappar, reflexvästar, etc etc*
 
Detta helt kategoriska utlåtandet förstår jag inte. Jag kollar hans videos ibland - vad är det jag missar som pekar i riktningen du ger?

@sembl:s kommentar känns mer balanserad. Även om man är nybörjare eller introducerad och bor i skandinavien är förmodligen detta forum både mer applicerbart och prisvärt. Även om businessclass forum inte helt kommer utan sina "extra kostnader"... *host ullbollar, tvättlappar, reflexvästar, etc etc*

Informationen är gratis. Ullbollar, tvättlappar och hyrbilar kommer till kostnad.
 

Hachans

Medlem
Detta helt kategoriska utlåtandet förstår jag inte. Jag kollar hans videos ibland - vad är det jag missar som pekar i riktningen du ger?

@sembl:s kommentar känns mer balanserad. Även om man är nybörjare eller introducerad och bor i skandinavien är förmodligen detta forum både mer applicerbart och prisvärt. Även om businessclass forum inte helt kommer utan sina "extra kostnader"... *host ullbollar, tvättlappar, reflexvästar, etc etc*

För det första är influensers ett fenomen som behöver försvinna snarast möjligt.

För det andra är hans omdömen inte värda någonting. Om han inte uppenbart är sponsrad a la SAS flygning från Göteborg (ja, han kan neka så mycket han vill till det men det är tydligt) så är det massor med fake outrage och clickbait i hans videos.

För det tredje tycker jag det är ett rätt otrevligt fenomen att marknadsföra en kurs på detta sätt, och man siktar in sig på godtrogna personer. Och en användare som hittat till detta forum för egen maskin kommer absolut inte behöva betala för någon kurs med oklart innehåll som i bästa fall är utdaterad om en månad och i värsta fall inte innehåller något av värde alls.

Så därför skulle jag aldrig någonsin ens överväga att ge denna person några som helst pengar.
 

NoahS

Medlem
Haha, bjud mig på ett glas champagne så ska jag lära dig allt du behöver veta!
Mycket billigare än hans kurs och säkerligen mycket mer användbar :D
 

Helli

Medlem
Haha, bjud mig på ett glas champagne så ska jag lära dig allt du behöver veta!
Mycket billigare än hans kurs och säkerligen mycket mer användbar :D
Deal!
Efter tre poängresor (alla i bc, Australien, Zanzibar, Japan) känner jag mig ändå vilsen nu när SAS byter allians.
Träffas på öl vore kul (även om jag hoppar ölen) men ni ses ju alltid i Stlm och inte på bästkusten som dom säger.
Gällande datum är jag oftast ganska öppen men jag känner mig frustrerad och vilsen med en 2för1 voucher hängande på kylen.
 

Sir Lemon

Medlem
Deal!
Efter tre poängresor (alla i bc, Australien, Zanzibar, Japan) känner jag mig ändå vilsen nu när SAS byter allians.
Träffas på öl vore kul (även om jag hoppar ölen) men ni ses ju alltid i Stlm och inte på bästkusten som dom säger.
Gällande datum är jag oftast ganska öppen men jag känner mig frustrerad och vilsen med en 2för1 voucher hängande på kylen.
Du är välkommen att ordna en inofficiell bc-träff!
 
Toppen