Senaste nytt

När tror vi nästa AMEX värvningskampanj kommer

Gus

Medlem
Går det att se dessa kampanjer någonstans? Inte fått mailet ännu och ser inget på sas eller amex sidor/appar.
Samma för mig, har inte fått något mail. Mailet till mig var egentligen till min mamma som aldrig haft Amex, nog därför hon fick mailet om att skaffa Amex för första gången.

Varken min fru (som har Amex nu) eller jag (som haft Amex tidigare) har fått något på mailen.
 

backfire

Medlem
Jag hade SAS Amex premium till och med september 2022. Har inget Amex nu. Jag fick mejl om att uppgradera även att jag inte har ett Amex.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

intuition

Medlem
Mailet med uppgraderingskampanjen länkar bara till Amex vanlig kortbytessida. Där finns inga bonusar angivna.

Nu kom ju det här mailet från flysas.com. Är det kanske så att SAS tryckt ut mailet innan Amex hunnit justera sina sidor?

SAS verkar inte riktigt haft ordning på mailet heller, iaf de jag har sett saknas en sektion (KORT FÖRDELAR) som inte lyckats vävas in:
Skärmavbild 2023-08-08 kl. 20.29.40.png
 
  • Gilla
Reactions: Gus

M.K

Medlem
Jag hoppar denna kampanj, klarat EBD snart utan Elite och har redan en voucher även denna period, kan leva utan 20’ extra, fått det mailet.

Självklart bra denna om jag hade haft behov för statuspoäng, få 20’+20’ och möjlighet till två extra vouchers i år.

Bara hoppas på en bättre kampanj framåt jul. 30’+ är alltid klart värt det.
 

intuition

Medlem
Och nu har SAS skickat en ny version av mailet "Uppgradera och få upp till 20 000 Extrapoäng", som både innehåller "kortfördelar" och fullständiga villkor för bonusen.
 
Toppen