Senaste nytt

Mina erbjudande SJ prio

Dawes

Medlem
Menar ni att nu att jag hoppade upp till Grå får jag åka tillbaka till Alingsås och kratta in ytterligare 2k poäng?
Njaa, i bästa fall får du en ny kod som är värd 3k poäng som den är på grå nivå.
Det finns ju ändå andra erbjudanden som inte finns på vit nivå som 50% rabatt på poängresor och dessa bör man ju få.
Förhoppningsvis får man alla erbjudanden för nästa nivå i sinom tid tänker jag.
 
Gick in i mitt nya år under natten här så har mina erbjudanden uppdaterats.

35% rabatt på cashpris, en resa
50% på två poängresor
4000 poäng extra på två resor
4x poäng på två resor

Nådde Svart nivå under förra året och fick även då samma erbjudande då. Så det är dom som uppdaterats nya.
 

palmen

Moderator
Om man bokar med sin 3000 poäng kod som man har som grå, försvinner den från listan när man använt den?
Jag har gjort en resa men ser fortfarande erbjudandet.
 

jonten

Medlem
Om man bokar med sin 3000 poäng kod som man har som grå, försvinner den från listan när man använt den?
Jag har gjort en resa men ser fortfarande erbjudandet.
Jag har haft samma, för mig så fick jag bara erbjudandet vid första resan. Dvs jag la in koden resa 2 men fick inget extra. Kan ha varit 2-3 år sen.
Men SJ IT kan ju med lite vilja uttalas som SK IT så vem vet de kanske inte heller har koll.
 

mha321

Medlem
Om man bokar med sin 3000 poäng kod som man har som grå, försvinner den från listan när man använt den?
Jag har gjort en resa men ser fortfarande erbjudandet.
Åtminstone tidigare så har den legat kvar, men man har inte fått några poäng om man försöker använda den fler gånger. Så man måste själv hålla ordning på vad som är använt och inte.
 

henrik l

Medlem
Gick in i mitt nya år under natten här så har mina erbjudanden uppdaterats.

35% rabatt på cashpris, en resa
50% på två poängresor
4000 poäng extra på två resor
4x poäng på två resor

Nådde Svart nivå under förra året och fick även då samma erbjudande då. Så det är dom som uppdaterats nya.

Är också på Svart nivå och fick samma. Har väl nämnts, men poängen är ju nivågrundande. Funderade på om jag skulle förnya svart, har brytpunkt i maj. N kommer det troligen at hända under februari. Så det kan vara värt att inte bränna koderna om man når nästa nivå utan ansträngning.
 

jonten

Medlem
Är också på Svart nivå och fick samma. Har väl nämnts, men poängen är ju nivågrundande. Funderade på om jag skulle förnya svart, har brytpunkt i maj. N kommer det troligen at hända under februari. Så det kan vara värt att inte bränna koderna om man når nästa nivå utan ansträngning.
Du tänker precis som mig, jag är svart nu. Min nya period börjar 1 maj, och jag har redan poängen för svart nivå. Så jag kommer använda mina efter 1 maj. För de gör mer nytta i nästa period.
 
Toppen