Senaste nytt

Lucka 14: Upp till 10 000 poäng på hyrbil med Hertz

Linmet

Medlem
1702544450049.png




Står dock "Kommer snart" - oklart om man vågar boka då än.

1702544479356.png
 

Nikje

Medlem
Står dock "Kommer snart" - oklart om man vågar boka då än.
Reagerade också på det men gick man vidare fick man upp hur många poäng man skulle få (skulle definitivt ta skärmdump vid bokning). 6 dygn verkar krävas för 10 000 poäng, under det 5000 poäng vid min koll. Centralstationen Stockholm låg runt 2600:- för 6 dygn i mitten av januari på mitt stickprov så inget nytt "Avis-mirakel" tyvärr..:confused:
 

pswe

Medlem
Kom både via adventskalendern och Diamond mailen,

Inte riktigt som Avis famösa kampanj, men riktigt bra utdelning för att vara Hertz.

TJÄNA EUROBONUS EXTRAPOÄNG HOS HERTZ
Se fram emot en tidig julklapp från Hertz och tjäna upp till 10 000 EuroBonus Extrapoäng när du bokar hyrbil på din nästa resa. Oavsett om du kör hem till jul eller behöver en hyrbil inför ditt nästa reseäventyr, så gäller erbjudandet på valfri bil, inklusive elbilar. Boka senast: 17 december 2023. Erbjudandet gäller hyror fram till 31/3, 2024.

Dina speciella fördelar:

5 000 EuroBonus Extrapoäng för hyror på 2-5 dagar
10 000 EuroBonus Extrapoäng för hyror på 6 dagar och längre
 
Reagerade också på det men gick man vidare fick man upp hur många poäng man skulle få (skulle definitivt ta skärmdump vid bokning). 6 dygn verkar krävas för 10 000 poäng, under det 5000 poäng vid min koll. Centralstationen Stockholm låg runt 2600:- för 6 dygn i mitten av januari på mitt stickprov så inget nytt "Avis-mirakel" tyvärr..:confused:
IMG_2206.jpeg

Det billigaste jag hittat i slutet av januari. Hämta och lämna på Bromma flygplats.
 
Toppen