Senaste nytt

Lounge Paris CDG med Brussels Airlines, terminal 2B

Thompa

Medlem
Ska flyga till Bryssel i morgon från Paris CDG, terminal 2B. Flyger med Brussel Airlines och är *A Gold. Har även PP. Har sökt runt men hittar ingen info om att det finns någon lounge tillgänglig för mig. Är det någon som vet om det stämmer?
 

Senator

Moderator
Ska flyga till Bryssel i morgon från Paris CDG, terminal 2B. Flyger med Brussel Airlines och är *A Gold. Har även PP. Har sökt runt men hittar ingen info om att det finns någon lounge tillgänglig för mig. Är det någon som vet om det stämmer?
2B sitter ihop med 2D. Sheltair är både PP samt Lufthansagruppen använder den.
 

Senator

Moderator
Ska flyga till Bryssel i morgon från Paris CDG, terminal 2B. Flyger med Brussel Airlines och är *A Gold. Har även PP. Har sökt runt men hittar ingen info om att det finns någon lounge tillgänglig för mig. Är det någon som vet om det stämmer?
2B sitter ihop med 2D. Sheltair är både PP samt Lufthansagruppen använder den.
 

mha321

Medlem
Det finns ingen lounge i 2B. Däremot finns en priority pass i 2D, dit man kan ta sig utan att behöva gå igenom security igen. Den brukar dock inte då speciellt bra betyg så det är tveksamt om det är värt det...
 

Thompa

Medlem
2B sitter ihop med 2D. Sheltair är både PP samt Lufthansagruppen använder den.

Det finns ingen lounge i 2B. Däremot finns en priority pass i 2D, dit man kan ta sig utan att behöva gå igenom security igen. Den brukar dock inte då speciellt bra betyg så det är tveksamt om det är värt det...

Tack för tipsen. Inte världens mysigaste lounge men ändå skönt att sitta i lugn och ro.
 

Attachments

  • 38A1B88E-A785-48B6-B488-29B254E67600.jpeg
    38A1B88E-A785-48B6-B488-29B254E67600.jpeg
    57,2 KB · Visningar: 88
Toppen