Senaste nytt

Lounge i USA när SAS bytt partner till Delta

Carl

Medlem
Jag åker till Kansas via Atlanta med SAS Business samt Delta Domestic First i augusti. Kommer jag ha tillgång till lounge i Atlanta då?
Hemresan går via Atlanta & Newark med inrikes Delta First även den i augusti. Vad gäller där?
 

Hachans

Medlem
Jag åker till Kansas via Atlanta med SAS Business samt Delta Domestic First i augusti. Kommer jag ha tillgång till lounge i Atlanta då?
Hemresan går via Atlanta & Newark med inrikes Delta First även den i augusti. Vad gäller där?

Såvida inte SAS tecknar ett nytt loungeavtal - med största sannolikhet inte.

Flyg med SAS i Business Class från Boston i oktober. Kommer man in i Skyteam lounge då?

Det är troligt.
 

guwonder

Medlem
Vill SAS betala Delta för tillgång till Delta-loungen tidigare och mer än vad som krävs? Vill SAS ha låga kostnader för tillgång till lounge? Sedan väntar SAS på bytet till SkyTeam. Delta är inte intresserade av att ge SAS billigare tillgång till loungen tidigare än vad som krävs.
 

miamiflyer

Medlem
Om man har AX Plat så har man access till DL SkyClubs med ankommade DL boardingkort. En bra lösning innan SK gått med i SkyTeam.
Jag åker till Kansas via Atlanta med SAS Business samt Delta Domestic First i augusti. Kommer jag ha tillgång till lounge i Atlanta då?
Hemresan går via Atlanta & Newark med inrikes Delta First även den i augusti. Vad gäller där?
 
Toppen