Senaste nytt

Lounge i London på Heathrow

Rickard_O

Medlem
Maskinerna i United har varit riktigt okej, men då har det varit ”en sista innan kvällsavsgången”-kaffe, och då kan kraven vara annorlunda än det heliga morgonkaffet…
Jag kanske kan gå runt och fråga ikväll när jag landar om jag kan få provsmaka allas kaffe, dom får göra en liten audition för att få äran att ha oss som gäster på söndagmorgon!
 

pswe

Medlem
För någon som aldrig tagit ett morgonflyg från Heathrow tidigare utan enbart fokuserat på Champagne så är jag nyfiken på vilka som har bäst kaffe av United, Singapore och Air Canada? (Okej då om ni tjatar så jävligt så smiter jag väl in hos United och tar ett glas innan avfärd!)
Frukosten säger min magkänsla att den kommer nog va ganska lika för min vegetariska sambo, men tänker hon ska få bästa förutsättningarna med kaffet! :)
Jag tycker Lufthansa har bäst Cappuccino.
 

Lokföraren

Medlem
Jag (tillsammans med sex andra vuxna och tre barn, 9-11) funderar på en lounge på Heathrow.

Vi reser i billig klass då jag betalar med skattade pengar mellan Arlanda - Miami. Och gissar att det blir typ 5 timmar i London. Flyget kostar då bara 4500kr/person t.o.r. med resedatum 25 mars - 7 april 2024

Vilka lounger kan man betala sig in på? Vilken är bästa?

Något jag missat?
 

pswe

Medlem
Jag (tillsammans med sex andra vuxna och tre barn, 9-11) funderar på en lounge på Heathrow.

Vi reser i billig klass då jag betalar med skattade pengar mellan Arlanda - Miami. Och gissar att det blir typ 5 timmar i London. Flyget kostar då bara 4500kr/person t.o.r. med resedatum 25 mars - 7 april 2024

Vilka lounger kan man betala sig in på? Vilken är bästa?

Något jag missat?
Vilka bolag påverkar vilken terminal som är aktuell, det i sin tur styr dina loungemöjligheter.
 

Edvin

Medlem
Min far flyger från Heathrow till Arlanda på fredag kväll med SAS i Go. Han är EBG och flyget avgår i god tid innan 22 (vilket verkar vara tiden då de flesta lounger stänger). Vilken lounge är bäst sett till mat?
 
Nu vet jag inte vilka tider resp lounge stänger, men har för mig att det sagt tidigare att Air Canada är bra för fika aka. kakor, tårta/bakelse
United för spriten och Singapore för mat. Tycker nog dom senaste gångerna att Singapore haft bäst mat.
 

sweflyer

Medlem
Nu vet jag inte vilka tider resp lounge stänger, men har för mig att det sagt tidigare att Air Canada är bra för fika aka. kakor, tårta/bakelse
United för spriten och Singapore för mat. Tycker nog dom senaste gångerna att Singapore haft bäst mat.
Absolut. Speciellt om man gillar asiatiskt är Singapore bra. Brukar finnas lite olika grytor och så som det faktiskt är smak på.
Lite mer neutral mat hos United, men inga problem alls att äta sig mätt där heller.
 
Toppen