Senaste nytt

Inofficiell BusinessClass.se träff på Green Man (Heathrow) lördagen den 24 augusti 2024 kl. 14.00 --

Ricci

Medlem
Datum: Lördag den 24 augusti 2024, kl. 14.00 och framåt
Plats: Green Man (Hatton Cross) Green Man Lane Bedfont Middlesex TW14 0PZ
Google maps: https://www.google.com/maps/place/5...b1!4m4!3m3!8m2!3d51.465549!4d-0.417?entry=ttu

Välkommen till vår inofficiella träff på Green Man och många har varit här tidigare men det skulle också vara trevligt att se nya medlemmar också.
Tänk på att det är gratis tåg mellan LHR och Hatton cross och sedan är det bara ett stenkast till puben.

Detta är kanske sista riktiga helgen att köra loungehopping i *A lounger på LHR som SAS Eurobonus medlem...
Men snälla lägg upp separata trådar för det, men länka gärna in det till denna tråd.

Kommer:
Ricci

Kanske:

Rickard_O

Medlem
Faller för grupptrycket, priserna sjönk medans jag satt och velande mellan att flyga award ToR, bara award ut och revenue hem.
Men landade till slut på mig och sambon som åker!
Ut på fredag:
SK1429 ARN-CPH
SK1501 CPH-LHR

Hem på söndag
SK534 LHR-ARN

650:- dyrare att flyga revenue än poäng + man får bättre sittplats på planet vid nödutgång än i plus och spararr 30k poäng.
Klarar mig utan alkohol på planet, gissningsvis blir där tillräckligt innan och efter ändå :rolleyes:

EDIT: Boende blev en budgetlösning då jag bränt sista slanten på sparkontot för dessa flygbiljetter nu. Så det blir skavfötters mitt emellan @GOTBound och @Mrs. GOTBound känner dom sig obekväma med den här lösningen så är det deras problem och inte mitt!

Last edited:

ekf

Medlem
Jag kommer... det blir med Ryan GOT-STN t&r (ut lördag fm, hem söndag em), så det blir nog bara Green Man för min del.. om jag inte beslutar mig för att vaska hemresan (266 kr) och köpa något från LHR istället... har inte riktigt tänkt färdigt där ännu då det är lite logistik som behöver övervägas i GOT-änden...

Har preliminärbokat ett rum på Holiday Inn Express Heathrow T4, verkar ligga i närheten av Green Man.

Last edited:
Toppen