Senaste nytt

Hur många Eurobonuspoäng tjänar jag?

Hej.
Hur många poäng ger denna bokningen tro?

Air China
Hefei, Xinqiao International Airport (HFE) - Gothenburg, Landvetter Airport (GOT)

Economy Flex
Booking classes: U,H,Q, Rebooking: Before Flight Departure: 600CNY After Flight Departure:1200CNY, Refund: 1200CNY, Miles: U/H/Q: 75%

Flight 1: Hefei Xinqiao International Airport (HFE) - Beijing Capital International Airport T3 (PEK)

Flight 2: Beijing Capital International Airport T3 (PEK) - Stockholm Arlanda Airport T5 (ARN)

Flight 3: Stockholm Arlanda Airport T4 (ARN) - Gothenburg Landvetter Airport (GOT)
 
Hej.
Hur många poäng ger denna bokningen tro?

Air China
Hefei, Xinqiao International Airport (HFE) - Gothenburg, Landvetter Airport (GOT)

Economy Flex
Booking classes:
U,H,Q, Rebooking: Before Flight Departure: 600CNY After Flight Departure:1200CNY, Refund: 1200CNY, Miles: U/H/Q: 75%

Flight 1: Hefei Xinqiao International Airport (HFE) - Beijing Capital International Airport T3 (PEK)

Flight 2: Beijing Capital International Airport T3 (PEK) - Stockholm Arlanda Airport T5 (ARN)

Flight 3: Stockholm Arlanda Airport T4 (ARN) - Gothenburg Landvetter Airport (GOT)
EuroBonus-partner – Air China - SAS
H (75 %) (min 750)
U, Q (50 %) (min 500)

HFE-PEK borde ge 500 poäng
PEK-ARN borde ge ca 3200 poäng
Air China flyger inte ARN-GOT så där borde det bli antingen 250 poäng + ev EBG+-bonus, eller 500 poäng + bonus beroende på hur den mappas mellan Air China och SAS.
Så totalt strax under 8 000 poäng för en tur och retur.
 

Canadien

Medlem
DME kan du hoppa över, den räknas inte. ARN-SIN-AKL är din rutt. Kring 23k låter rimligt vid 100% utdelning som H och W ska ge.
 

011430121

Medlem
Har en kollega som är nära EBD, hur många poäng ger följande bokat med SAS och i Plus?
ARN-EWR bonkningsklass P
LAX-ARN. ”-”. B
Han har just nu EBG som status.
 
Toppen