Senaste nytt

Hur många Eurobonuspoäng tjänar jag?

Har SAS ändrat sina tabeller? Förut var det enklare 1000+1500 för en skandinavisk anslutning i plus, men det ser mer komlicerat ut nu. Har jag missat något?
 

Attachments

  • Screenshot 2024-05-17 at 21.21.49.png
    Screenshot 2024-05-17 at 21.21.49.png
    65,3 KB · Visningar: 30
  • Screenshot 2024-05-17 at 21.22.20.png
    Screenshot 2024-05-17 at 21.22.20.png
    78,6 KB · Visningar: 32
nästa år planerar jag att bjuda min bror som fyller 50 och min ömma mor på deras första business Class resa troligtvis till Tokyo inkl med mig själv och frugan som resesällskap min fråga är om det går att få tillgodoräkna sig samtliga status poäng själv eftersom det är jag som jag betalar. Min bror och mor har noll behov av statuspoäng eller vanliga poäng. Självklart får jag poäng via amex eller SAS mc men tänkte ffa statuspoängen :)
 
nästa år planerar jag att bjuda min bror som fyller 50 och min ömma mor på deras första business Class resa troligtvis till Tokyo inkl med mig själv och frugan som resesällskap min fråga är om det går att få tillgodoräkna sig samtliga status poäng själv eftersom det är jag som jag betalar. Min bror och mor har noll behov av statuspoäng eller vanliga poäng. Självklart får jag poäng via amex eller SAS mc men tänkte ffa statuspoängen :)
Statuspoängen, nej, de tillfaller alltid den som flyger utan undantag.

Extrapoängen skulle du kunna tillgodogöra dig genom att starta en Point Sharing-grupp där din fru, mor och bror ingår.
 

FilipJ

Medlem
Statuspoängen, nej, de tillfaller alltid den som flyger utan undantag.

Extrapoängen skulle du kunna tillgodogöra dig genom att starta en Point Sharing-grupp där din fru, mor och bror ingår.
Mnjae…
Baspoäng är det man får för genomförd flygning.

Baspoängen som dina familjemedlemmar kan du (med deras medgivande) spendera som att de vore dina extrapoäng genom en poängpool. De tillgodoräknas t ex inte till FlyPremium-nivå.
 
Toppen