Senaste nytt

Hotels.com Reward Slopas, ersätts av Expedia VRBO

eddo

Medlem
Tråkigt. Med risk för att svaret finns tydligt någonstans (jag har inte hunnit läsa mer än vad som framgår i denna tråd), undrar vad som händer om man bokar nu men bor efter ändringen. För normalt får man väl inte ”stämpeln” mot frinatt förrän efter utcheckning?
 

FFlash

Medlem
Hela värdet konverteras, har du 10’ sek på kontot kan du handla för allt. Vi behöver inte heller fylla upp stämpelkorten innan. 10% av värdet på stämplarna kommer konverteras.

Jag räknar med att Expediasaldot flyttas över kr för kr till oss med ett där också, men inte kollat det.

Rätt taktik i närtid borde vara att boka som vanligt, inte använda stämplar, och sedan casha ut fullt värde innan vi mister intresset även för detta program.

Håller med, men man aldrig vet. Blir att avvakta…
 

gdaily

Medlem
Hotels.com ska tydligen göra om sitt bonusprogram, som gör att man går från var 11 natt "gratis" till 2% återbäring. En rejäl försämring.
Jag som precis tömt Radissonkontot - vart kan man nu gå för att få lite vettig återbäring på sina strönätter på hotell?
 
Hotels.com ska tydligen göra om sitt bonusprogram, som gör att man går från var 11 natt "gratis" till 2% återbäring. En rejäl försämring.
Jag som precis tömt Radissonkontot - vart kan man nu gå för att få lite vettig återbäring på sina strönätter på hotell?
När händer detta???
Jag som älskat den intjäningen. Kommer innestående nätter försvinna? Har 12 st... :O
 

jerixon

Medlem
Otroligt nöjd med både Hilton, Marriot och Nordic Choice kontra hotels.com

Har i nuläget 50 bokade Awardnätter under året och mer lär det bli.
Tycker personligen inte att det någonsin varit enklare att samla poäng eller nyttja dem =)
Ofta trippla poäng, stays kampanjer och jag tycker lounge, gratis frukost och uppgraderingar funkar bra!
 

Hachans

Medlem
Otroligt nöjd med både Hilton, Marriot och Nordic Choice kontra hotels.com

Har i nuläget 50 bokade Awardnätter under året och mer lär det bli.
Tycker personligen inte att det någonsin varit enklare att samla poäng eller nyttja dem =)
Ofta trippla poäng, stays kampanjer och jag tycker lounge, gratis frukost och uppgraderingar funkar bra!

De kan ha hur mycket kampanjer och uppgraderingar som helst om de inte har hotell som är i närheten av där man behöver vara.

Funderar på om det är bäst att boka program nu där man samtidigt samlar flygpoäng. Typ Accor och Flying Blue.
 
Toppen