Senaste nytt

Honeymoon till Thailand med Turkosh. Kan man lika på att Turkish inte avbokar?

Axxo

Medlem
Hej!

Jag har bokat en enkelresa i business till Bangkok med TK i höst. Ska försöka hitta biljetter hem med Thai så fort dom släpper.

Hade ni satsat på att boka nya biljetter med Thai på ditresan? Har hört att TK avbokat för en del? Vill inte att TK avbokar efter 31 augusti.
 

henke12

Medlem
Hej!

Jag har bokat en enkelresa i business till Bangkok med TK i höst. Ska försöka hitta biljetter hem med Thai så fort dom släpper.

Hade ni satsat på att boka nya biljetter med Thai på ditresan? Har hört att TK avbokat för en del? Vill inte att TK avbokar efter 31 augusti.
Ja, jag hade siktat på Thai men av andra anledningar än risk för avbokning
 

JMG

Medlem
Jättebra när de väl flyger men TK ändrar tidtabellen och därmed flyget titt som tätt.

Länge sedan nu så kan ha ändrats men 2018 bokade vi CPH-IST-BKK ToR i BUS och 4ggr nära inpå avresa ändrade de tidtabellen men bokade bara om IST-BKK sträckan automatiskt och lät CPH-IST hänga.. Tvingades ringa SAS/AMEX och betala serivceavgiften 4ggr plus massa strul med att hitta CPH-anslutningen.

Kanske inte värt riskera strul om ni ska på smekmånad. Finns Thai eller andra så hade jag kört på det. Synd för IST-loungen är grym även om golfsimulatorn är ett skämt.
 
Toppen