Senaste nytt

Hjälp mig att komma till Kapstaden

Ge mig era bästa tips för att komma till Kapstaden dec-mars 23/24, alternativt dec 24. Endast business/first. Hur många poäng för 2 vuxna och en 2 åring (2-4-1 voucher)?
 

Xpressen

Medlem
Bästa sättet att komma till Kapstaden under given period i business/first är att köpa biljetter. Enklast genom att använda exempelvis google flights och sedan köpa biljetter direkt på de flighter som passar.

Vill du resa med poäng och är nollställd vad gäller det så är mitt bästa tips även här att använda google flights för att se vilka vägar det finns att ta sig till Kapstaden från din ursprungsflygplats därefter använder du SAS egna sökmotor för Star Alliance resor och söker där ben för ben. Alternativt skaffa ett konto på Awardfares så kan du söka lite snabbare och smidigare.

Vill du ha mer hjälp härifrån så rekommenderar jag att du använder denna mallen så blir det enklare för dem som vill hjälpa dig.

Poängtabeller med kostnader för att resa till Kapstaden hittar du här. Det finns ingen barnrabatt på Eurobonus resor med Star Alliance.
 
Jag skulle rekomendera dig, och andra i din situation, att kika på verktyget jag har satt ihop.
 
  • Gilla
Reactions: pep
Toppen