Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Nordic Choice Hotels?

Hok

Medlem
Hotell: Comfort Hotel Linköping
Nätter: 1 natt
Bokat: Moderate dubbelrum
Fick: Superior dubbelrum
Status: Platinum

Sen bokning som gjordes samma förmiddag. Såg uppgraderingen i appen innan incheckning.

Receptionisten uppmärksammade Platinum-status vid incheckning och frågade vilken läsk jag ville ha.
 

mrestes

Medlem
Hotell: Quality Hotel Sundsvall
Nätter: 1 natt
Bokat: Standard Dubbelrum Mecenat 850 kr
Fick: Superior dubbelrum
Status: Gold

Sen bokning som gjordes samma förmiddag. Såg uppgraderingen i appen innan incheckning. Fräsch rum med morgonrock.
 

Jonas F

Medlem
Hotell: Comfort Grand Central, Oslo
Nätter: 2 nätter
Bokat: Standardrum, aluminium-bokning
Fick: Lite oklart men kanske något de kallar svit?
Status: Platinum

I appen står det att det är ett standardrum men det tror jag inte att det är. Det är rummet som är på första bilden på sviter på deras hemsida. Men det är ju inte spektakulärt. Men helt ok och bra värde med tanke på att standardrummen kostar runt 3000 om jag skulle bokat idag.

IMG_5168.jpeg
 
Hotell: Hotel C Stockholm
Nätter: 2 nätter
Bokat: Moderate Double
Fick: Deluxe queen
Status: Gold

Senast jag bodde här så klagade jag på att de inte gav statusmedlemmar den uppmärksamhet och förmåner som de har rätt till.
Den här gången levererade de riktigt bra med både uppgradering och kylt bubbelvatten och chips på rummet. :)
 

FF#1

Medlem
Hotell: Comfort Grand Central, Oslo
Nätter: 2 nätter
Bokat: Standardrum, aluminium-bokning
Fick: Lite oklart men kanske något de kallar svit?
Status: Platinum

I appen står det att det är ett standardrum men det tror jag inte att det är. Det är rummet som är på första bilden på sviter på deras hemsida. Men det är ju inte spektakulärt. Men helt ok och bra värde med tanke på att standardrummen kostar runt 3000 om jag skulle bokat idag.

Visa bifogad bild 146342

Stod standard dubbelrum i appen för min Svit uppgradering i nedan, kände dock igen rumsnumret 1254 då jag bott där många ggr förr.
 
Toppen