Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Nordic Choice Hotels?

Qraze

Medlem
Hotell: Comfort hotell city, Göteborg
Nätter: 1
Bokat: Standard två enkelsängar
Fick: Familjerum
Status: Gold

Supertrevlig personal som utöver uppgradering även frågade om drycken som ingår. Många plus för det bemötandet.

Skickat från min SM-S901B via Tapatalk
 

mrestes

Medlem
Hur skulle ni göra i denna situation.
Bokat på Comfort Hotel Arlanda Terminal för 1 kväll imorgon. Förbetalt Standard Dubbelrum. Jag ser i appen att jag har uppgraderats till Superior Dubbelrum. Men jag ser att det finns flera Deluxe Dubbelrum och 1 svit lediga samma kväll.

Är det någon idag att nämna detta vid incheckning och be om ytterligare uppgradering? Förmånen gäller ju bästa rumskategori.
 

jonten

Medlem
Hur skulle ni göra i denna situation.
Bokat på Comfort Hotel Arlanda Terminal för 1 kväll imorgon. Förbetalt Standard Dubbelrum. Jag ser i appen att jag har uppgraderats till Superior Dubbelrum. Men jag ser att det finns flera Deluxe Dubbelrum och 1 svit lediga samma kväll.

Är det någon idag att nämna detta vid incheckning och be om ytterligare uppgradering? Förmånen gäller ju bästa rumskategori.
Du missar något uppenbart för att få ett korrekt svar... Vad har du för status?
 

pedantic

Medlem
Hotell: Clarion Hotel Copenhagen Airport, Köpenhamn
Nätter: 1 natt
Bokat: Standard dubbelrum
Fick: Superior dubbelrum på 12:e våningen
Status: Gold
 

palmen

Moderator
Hur skulle ni göra i denna situation.
Bokat på Comfort Hotel Arlanda Terminal för 1 kväll imorgon. Förbetalt Standard Dubbelrum. Jag ser i appen att jag har uppgraderats till Superior Dubbelrum. Men jag ser att det finns flera Deluxe Dubbelrum och 1 svit lediga samma kväll.

Är det någon idag att nämna detta vid incheckning och be om ytterligare uppgradering? Förmånen gäller ju bästa rumskategori.

Förlåt. Gold.
Frågan är fri, men att du skulle få en svit är högst otroligt. Det står inget om att det är en garanterad förmån, och finns det Platinum eller andra guld som bor oftare än dig lär de bästa rummen tilldelas dessa personer.

Personligen bryr jag mig inte om vilket rum jag får ute på Arlanda, ska ändå bara sova och lämnar hotellet tidigt för flyg.
 
Toppen