Senaste nytt

Här kommer ditt nya Club Carlson Silver Elite Card!

Marcus01

Medlem
Eftersom att jag inte sysslar med aktiehandel hur skaffar man billigast en aktie då?

Öppna enklaste depå hos din bank, hur enkelt som helst, sen köper du helt enkelt en Rezidoraktie för ca 22kr plus courtgae till banken, mellan 50 och 100 kr. För den hackan får du sen ett guldkort!
 

TreD

Medlem
Öppna enklaste depå hos din bank, hur enkelt som helst, sen köper du helt enkelt en Rezidoraktie för ca 22kr plus courtgae till banken, mellan 50 och 100 kr. För den hackan får du sen ett guldkort!
Vad är livslängden på den guldstatusen? D.v.s. är den knuten till ägarskapet snarare än konsumtionen?
 

Marcus01

Medlem
Vad är livslängden på den guldstatusen? D.v.s. är den knuten till ägarskapet snarare än konsumtionen?

Det framfår inte med det bör ju vara kopplat till ägarskapet snarare än konsumtionen. Blir du av med kortet efter 12 månader men vill ha kvar det kan man ju alltid sälja av och sen köpa ny aktier...
 

rob74

Medlem
Hah. Häromdagen kom två identiska Club Carlson Gold kort i brevlådan samma dag. De kunde väl i alla fall haft olika utgångsdatum...

Haha! Hur bär de sig åt??? Blir nästan avis - jag fick ju bara ett... ;)

Å andra sidan har jag ju ett Duna Club Gold som enligt kortet i alla fall går ut 2099, så jag får väl nöja mig med den bedriften. :D
 
Toppen