Senaste nytt

Genvej til Skyteam elite status...

pep

Medlem
Status match til Asante, KQs nye FFP:
Kenya Airways - which has just launched its own new FFP "Asante Rewards" - is offering a status match to all (thanks to irishguy28 for this info). Becoming a Skyteam Elite (Plus) member has never been so easy. https://asante.kenya-airways.com/
 

pep

Medlem
Min generelle erfaring med status-matching er meget blandet og uforudsigelig. Ofte er er ingen respons, 'dead end'. Andre gange er jeg tilsyneladende den enste som ikke faar, mens andre gange maaske den eneste? Hos TK kunne jeg ikke levere foto af bagside af kort jeg ville matche fra, da jeg kun havde elektronisk forside af et eksisterende kort. Andet eksempel: For nyligt fik jeg, uden anmodning, 2 aars guld-status hos Rwandair fordi jeg brokkede mig over ikke at faa loungeadgang selv om jeg havde guldstatus hos deres partner, QR. Da ville de ikke staa tilbage og bad mig sende dokumentation ind, og vups, fik jeg 2 aars (burde kun have vaeret 6 mdr, da mit QR udloeber snart) guldstatus saa jeg kan danse i deres lounger, baade i Rwanda og hvis ankommende udefra med deres selskab...
 

pep

Medlem
Haaber det bedste. Jeg har p.t fantastisk meget fornoejelse af SkyTeam elite, isaer de fantastiske nye lounger i Paris, Nairobi og Amsterdam. Ogsaa med bagagen, hvor man kan rejse paa de billigste eco-billetter og stadig faa fuld allowance. Dertil kommer saedevalg og special meal m.m. Et virkeligt privilegie!
 

Tomas E

Medlem
Finns det någon info om hur väl Asante-status funkar hos andra SkyTeam-bolag? Anledningen att jag frågar är att status hos ITA (som körde en generös kampanj härom året) visade sig fungera ganska dåligt hos andra bolag, att detta inte var ett tillfälligt problem, och att det fortfarande inte går att få poäng från de flesta andra bolag till ITA:s Volare. För de som var vana vid OneWorld eller Star Alliance kom det som en överraskning att vad som ser ut som en allians-status kan vara så dåligt integrerad mellan bolagen.
 

pep

Medlem
Finns det någon info om hur väl Asante-status funkar hos andra SkyTeam-bolag? Anledningen att jag frågar är att status hos ITA (som körde en generös kampanj härom året) visade sig fungera ganska dåligt hos andra bolag, att detta inte var ett tillfälligt problem, och att det fortfarande inte går att få poäng från de flesta andra bolag till ITA:s Volare. För de som var vana vid OneWorld eller Star Alliance kom det som en överraskning att vad som ser ut som en allians-status kan vara så dåligt integrerad mellan bolagen.
Programmet er helt nyt. Jeg vil tro, at det funker godt. KQ har vaeret en artig dreng i klassen mht. FB og Skyteam. Dog will award-bookninger naeppe blive lettere med Asante end hos FB, hvor det fungerer sublimt i oejeblikket. FB var indtil for faa maaneder siden KQs FFP. Jeg selv, har ikke brug for det da det er overfloedigt i forhold til FB. 'Love all chose one'....
 
Toppen