Senaste nytt

Flying Blue indfører gratis sædevalg

pep

Medlem

Starting 28 March 2023: update of some Flying Blue benefits:

Silver members:
Paid seats become free of charge the day before departure (DBD), instead of a discounted fare.
Enjoy a guaranteed 25% discount on lounge access up until the day before departure.

Gold members:
Paid seats become free of charge 3 days before departure (DBD), instead of a discounted fare.
Economy Comfort becomes free when requesting it 3 days before departure, instead of a discounted fare.
 

Robert flysas

Moderator

Starting 28 March 2023: update of some Flying Blue benefits:

Silver members:
Paid seats become free of charge the day before departure (DBD), instead of a discounted fare.
Enjoy a guaranteed 25% discount on lounge access up until the day before departure.

Gold members:
Paid seats become free of charge 3 days before departure (DBD), instead of a discounted fare.
Economy Comfort becomes free when requesting it 3 days before departure, instead of a discounted fare.
Business Class säten kan man dock klicka i och boka gratis sån tur är.
 

Homer

Medlem
Business Class säten kan man dock klicka i och boka gratis sån tur är.

 
  • Gilla
Reactions: pep

Robert flysas

Moderator
Vad märkligt. Jag har bokat med KLM i höst och nästa vår, det gick bra att klicka i säte utan kostnad, det gjorde jag denna veckan
 

Homer

Medlem
Vad märkligt. Jag har bokat med KLM i höst och nästa vår, det gick bra att klicka i säte utan kostnad, det gjorde jag denna veckan


Var det något av undantageten?



*Market exemptions
  • From France and the Netherlands to the United States, Canada, and Mexico
  • From the United States, Canada, and Mexico to Europe
  • From Paris-CDG to Los Angeles (LAX) to Tahiti (PPT)


 

Robert flysas

Moderator
Var det något av undantageten?



*Market exemptions
  • From France and the Netherlands to the United States, Canada, and Mexico
  • From the United States, Canada, and Mexico to Europe
  • From Paris-CDG to Los Angeles (LAX) to Tahiti (PPT)


Har bokat KLM ARN-AMS-LAX t/r och tänkte min connection från ARN skulle ställa till det, Men då går de efter slutdestination / vart du startar på vägen hem
 
Toppen