Senaste nytt

Flyg till Maldiverna med eurobonus första kvartalet 2024?

Daniel Taub

Ny medlem
Hej,

Jag har ca 450 000 Eurobonuspoäng + en Amex 2-4-1 och skulle gärna vilja flyga business till Maldiverna någon gång mellan 1/12 och 31/3 och vara borta i cirka en vecka, men jag lyckas bara hitta economy biljetter. Går det att hitta business biljetter? //Daniel
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Flyer722

Medlem
Hej,

Jag har ca 450 000 Eurobonuspoäng + en Amex 2-4-1 och skulle gärna vilja flyga business till Maldiverna någon gång mellan 1/12 och 31/3 och vara borta i cirka en vecka, men jag lyckas bara hitta economy biljetter. Går det att hitta business biljetter? //Daniel
Du får hoppas på att singapore airlines kommer tillbaks annars nej.
 

Daniel Taub

Ny medlem
I princip kört. Kan ske enstaka släpp med Turkish men det var snart ett år sedan de senast släppte.
Va synd! Då måste jag tänka om. Vill gärna åka till något exotiskt med frun men vill inte flyga Lufthansa då jag inte gillar deras Business. Går det kanske till och med att hitta first class biljetter?
 

LPC123

Medlem
Va synd! Då måste jag tänka om. Vill gärna åka till något exotiskt med frun men vill inte flyga Lufthansa då jag inte gillar deras Business. Går det kanske till och med att hitta first class biljetter?
Inom Star A är det ingen som flyger First till Maldiverna vad jag vet. Men att hitta First till annan destination går såklart men dom släpps ca 2v innan avresa och i mycket begränsad tillgång för Eurobonus. Du får helt enkelt tänka om vad gäller destination.
 

Jonas C

Medlem
Va synd! Då måste jag tänka om. Vill gärna åka till något exotiskt med frun men vill inte flyga Lufthansa då jag inte gillar deras Business. Går det kanske till och med att hitta first class biljetter?
First är bara att glömma tyvärr, såvida ni inte vill resa med Lufthansa till USA. Där kan det finnas platser med kort varsel för två.
 
Toppen