student
Medlem
God påske,
Jeg planlegger neste års påskeferie, og ser at hvis man booker via LH group sine sider, så kan man få F rimelig helt ned i 22 700 per vei med SQ 325 FRA-SIA.
For tiden opereres dette av A359 i vinterprogrammet til SIA frem til 31.03.2024. Fra 31.mars settes A388 inn med suites.
Jeg ser at feb / mars 2025 så er F tilgjengelig og flymaskinen er opplistet som A388.
Basert på at SIA valgte å sette inn A359 ved inneværende vinterprogram så er jeg litt usikker på hva de velger å gjøre ved neste vinter/sommerprogram.
Skrekken er egentlig å få en 777 i stedet for A388.
Det jeg lurer på er:
1.Selger de SQ325 med First Class feb/mars 2025 uten å være sikre på at de kommer til å ha equipment med F (ref a359 på samme rute feb-mars 2024)?
2.Vanskelig å svare på / spekulere i, men er det trolig at SIA setter inn A380 "sommersesong 2025" (april 2025 og utover)?
A359 har ikke F. 777 har First Class, dog uten suites, så ved å bytte fra A388->777 så oppfyller de likevel booking class.
777 har bare fire seter mens A380 har seks seter, så litt dumt av dem å selge seks seter i F på a380, da må de nedgradere noen hvis de bytter til 777.
Jeg planlegger neste års påskeferie, og ser at hvis man booker via LH group sine sider, så kan man få F rimelig helt ned i 22 700 per vei med SQ 325 FRA-SIA.
For tiden opereres dette av A359 i vinterprogrammet til SIA frem til 31.03.2024. Fra 31.mars settes A388 inn med suites.
Jeg ser at feb / mars 2025 så er F tilgjengelig og flymaskinen er opplistet som A388.
Basert på at SIA valgte å sette inn A359 ved inneværende vinterprogram så er jeg litt usikker på hva de velger å gjøre ved neste vinter/sommerprogram.
Skrekken er egentlig å få en 777 i stedet for A388.
Det jeg lurer på er:
1.Selger de SQ325 med First Class feb/mars 2025 uten å være sikre på at de kommer til å ha equipment med F (ref a359 på samme rute feb-mars 2024)?
2.Vanskelig å svare på / spekulere i, men er det trolig at SIA setter inn A380 "sommersesong 2025" (april 2025 og utover)?
A359 har ikke F. 777 har First Class, dog uten suites, så ved å bytte fra A388->777 så oppfyller de likevel booking class.
777 har bare fire seter mens A380 har seks seter, så litt dumt av dem å selge seks seter i F på a380, da må de nedgradere noen hvis de bytter til 777.