Senaste nytt

Eurobonus kampanj på Best Western

eddo

Medlem
Köpte nyss en natt 890 kr för att få euro bonus 2x600. Till vilken nivå prismässigt är det värt tycker ni för pris på hotel + att få eurobonus?
Ungefär som @Mattias Holmén skriver, att betala så mycket för poängen är väldigt dyrt. Du kan ju köpa poäng för 20 öre/st. Men visst, behöver du ändå bo på hotell, hotellet ligger bra till prismässigt och du inte har bättre användning av BW-poäng så är det väl helt ok.
 

Erik M

Medlem
Själv tycker jag oftast inte 1200 eurobonuspoäng är värt mer 60-120kr (5-10 öre/poäng).
Oj, 5 öre, det var konservativt. Men jag inser att min värdering är till stor del grundad i att just MINA vanligaste biljetter nästan alltid finns tillgänliga som bonusbiljetter.

Hur som helst är 890 och ovan nämnda EB-poäng ett mkt bra pris för NÄSTAN vilket BW-hotell som helst. Iallafall om man har värde av restaurangchecken också.
 
Oj, 5 öre, det var konservativt. Men jag inser att min värdering är till stor del grundad i att just MINA vanligaste biljetter nästan alltid finns tillgänliga som bonusbiljetter.

Hur som helst är 890 och ovan nämnda EB-poäng ett mkt bra pris för NÄSTAN vilket BW-hotell som helst. Iallafall om man har värde av restaurangchecken också.

Vid bra kampanjer kan man relativt ofta köpa poängen för 5 öre. Och vid normala kampanjer 10 öre.
 
Toppen