Senaste nytt

[Economy] Arlanda-Marrakech t/r 27 euro Malta Air

pep

Medlem
Jag hade inte suttit 5+h på ett Ryanair-flyg om jag hade fått betalt för det
Hahaha, er det uanset betalingens størrelse? Dine sparede 5000 SEK rækker langt i Marokko? Du er beskyttet af EU 261 hvis der skulle være forsinkelser. Hvis du har stærke fordomme mod Ryanair er det vel sundt at få dem bekræftet (eller afkræftet) af og til. I øvrigt er det Air Malta der opererer. Curiosity kills the Pussy ;)
 

majoren

Medlem
Måste få ta Ryanair i försvar. I och med att reguljärflygbolagen har dragit ner avståndet mellan sätena till, i värsta fall 28-30 inches, är Ryanair (hemska tanke) i en del fall bekvämare (eller i vart fall mindre obekvämt). Testa Iberia Express och jämför! Det är skillnad mellan 28 och 30 inches". 28 inches är kvalificerad tortyr för alla med lite längre ben. Sitter mycket hellre 5 h på Ryanairs B-737-800 med 30 inches än på Iberia Express. Ryanairs allra senaste B-737 MAX har en pitch på 29 inches: Trångt, men inte olidligt.
 

apknug

Medlem
Måste få ta Ryanair i försvar. I och med att reguljärflygbolagen har dragit ner avståndet mellan sätena till, i värsta fall 28-30 inches, är Ryanair (hemska tanke) i en del fall bekvämare (eller i vart fall mindre obekvämt). Testa Iberia Express och jämför! Det är skillnad mellan 28 och 30 inches". 28 inches är kvalificerad tortyr för alla med lite längre ben. Sitter mycket hellre 5 h på Ryanairs B-737-800 med 30 inches än på Iberia Express. Ryanairs allra senaste B-737 MAX har en pitch på 29 inches: Trångt, men inte olidligt.
Nu var det några år sedan jag flög men tidigare var i alla fall servicen på topp. De hann med hela kabinen på en flight skavsta riga 50 minuter. På en 5,5 timmars flight lär de hinna förbi med vagnarna så många gånger att man blir alkohol förgiftad......

Heja provisionsbaserad lön!
 

pep

Medlem
Ryanair-SAS:
Checkede lige deres indbyrdes stilling på SKYTRAX:
Begge selskaber er ratede som 3 stjernede. Fra 3000+ reviews har begge en gennemsnitlig score på 4 ud af 10. SK har 900 reviews mens Ryanair har 2300...
Lignende billede fra Tripadvisor og fra Trustpilot. SAS får mange utroligt hårde reviews, velnok fordi forventningerne er meget høje for mange rejsende. Og mange udlændinge forventer at Plus er en slags SAS-Business...?
 
Toppen