Jo, det ska räknas som trippla poäng. Om du inte fått korrekt poäng så är det bara att skriva till kundtjänst. De brukar vara snabba på att korrigera.Hmm om man betalar för sin vistelse genom appen, borde inte det räknas som att man gör ett köp hos Nordic Choice hotels? Och därmed få trippla poäng? = 0.9 poäng per krona?
Ska göra det. Har fått poäng utifrån normalt köp. Dvs 0.1 poäng för ordinarie insamling samt 0.1 för kampanjen.Jo, det ska räknas som trippla poäng. Om du inte fått korrekt poäng så är det bara att skriva till kundtjänst. De brukar vara snabba på att korrigera.
Ja, det borde. Men det fungerar inte så. Betalningen i appen processas av någon partner och NC har inte (hade inte senast jag gjorde det iaf) något process för att automatiskt detektera att de betalningarna är "köp hos Nordic Choice". Man får helt enkelt klaga till kundtjänst som manuellt rättar till.Hmm om man betalar för sin vistelse genom appen, borde inte det räknas som att man gör ett köp hos Nordic Choice hotels? Och därmed få trippla poäng? = 0.9 poäng per krona?
Nu vet jag inte om du har någon speciell bokning, men avbokningsreglerna brukar inte styras av betalsättet.Någon som vet vad som gäller för avbokningsreglerna (har nu att det är avbokningsbart till sista dagen under julen) om man förbetalar för ett bokning i appen?
Min polare var tvungen att ringa in, fixades omedelbart.Någon som signat upp och fått sin guldstatus ännu? Min står fortfarande på Silver. Signade 19/12.