Senaste nytt

Dubbla Hilton poäng t.o.m. 31 dec 2022

Big Birger

Medlem
Försökte regga mig igår men gick inte.
Vi får se om set funkar då det är 2 olika kampanjer du nämner här.
En me dubbla poäng och 2000 extra per stay vid utcheckning vardsgar och en ny ny med dubbla nätter som strulade vid reg.
Hade också bekymmer med att registrera, men det gick till slut via någon av länkarna som de nämner i någon av informations-rutorna.
 

intuition

Medlem
Jag får att landningssidan efter reggad 2x nätter promo inte finns. När jag testar att regga igen, får jag samma sak, men jag ser då att länken till sidan som inte laddar innehåller "already_registered". Gissar att registreringen bitit då.
 

MartinH

Medlem
Jag försöker få mitt Hilton Garden Inn att bryta upp mina 6 veckor här i 2 delar så jag kan nyttja den nya promon som började häromdagen, för mer milestones. Är inte särskilt hoppfull att det lyckas.
 

GOTBound

Medlem
Jag får att landningssidan efter reggad 2x nätter promo inte finns. När jag testar att regga igen, får jag samma sak, men jag ser då att länken till sidan som inte laddar innehåller "already_registered". Gissar att registreringen bitit då.
+1 på detta, jag kommer till följande site, vilket innebär att morgonens upprepade klick på sign-up länken trotts meddelande om annat, har fungerat ;)
tempsnip_hilton.png


Det finns fö. även denna användbara sida för en översikt över de aktiva promotion man signat upp sig på samt hur länge de är aktiva:
 
Toppen