Ano
Medlem
Ja nog är det välkänt problem,.. det har varit situationen under åtminstone två års tid.Pratade med kundtjänst om att avbokningar inte fungerar och agenten sa då att just bonusnätter f.n. inte går att boka av från hemsida eller app.
(Vilket jag med säkerhet vet att det gått tidigare, så länge man gjorde avbokningen senast dagen innan ankomst)
Får se hur länge "för närvarande" gäller, men eftersom agenten omedelbart förstod och hade svar på frågan verkar det iaf vara ett känt problem
Har i all min kontakt med kundtkänst under den tiden frågat efter prognos/tidsuppskattning för när det åter kan vara möjligt via app/hemsida.
I början lät de försiktigt positiva med att det troligtvis skulle vara åtgärdat inom någon månad, till att det senaste året ge intrycket att de knappt själva tror att det kommer bli åtgärdat
Men de svaren återspeglar nog mest att de själva är less över att inte bli delgiven uppdaterad information om situationen.
Last edited: