Senaste nytt

Dining by AMEX för Platinum

Erik M

Medlem
Vilka av dessa restauranger har uteservering (öppen fortfarande)?
Jag har såklart kollat webbsidorna men det är inte helt lätt när man inte har lokalkännedom.
 

EgOscar

Medlem
Luzette Stockholm Sept 16 krediterades Sept 19.

Luzette med sin centralstations-location kan rekommenderas för er som är på besök i stan. Prisvärd lunch och fin miljö/inredning,
 

GOTBound

Medlem
Då får jag vara den negative idag... endast
Mr. P [igen] i Göteborg. Mr. P är på sin höjd ok men inte mer.
BB207ADF-F058-4880-9FEA-928AFC921AFA.jpeg

Ikväll är jag den positive… tredje Dining by AMEX för mig @Mrs. GOTBound på Mr. P.

Mr. P blir bättre och bättre för varje gång, bra mat och riktigt vass service ikväll.
 

ticktockx

Ny medlem
Är det någon som vet hur man enklast bokar bord om man är fyra pers men två i sällskapet har huvudkortet platinum? Bokar man två och två och i restaurangen ber om att få sitta ihop?

Tänker om man bokar fyra pers direkt så får ju den andra kortinnehavaren ej erbjudandet då den måste bokas via länken? Eller har jag fel?
 

bnr

Medlem
Är det någon som vet hur man enklast bokar bord om man är fyra pers men två i sällskapet har huvudkortet platinum? Bokar man två och två och i restaurangen ber om att få sitta ihop?

Tänker om man bokar fyra pers direkt så får ju den andra kortinnehavaren ej erbjudandet då den måste bokas via länken? Eller har jag fel?
Boka två och två, ring sedan reston, så hade jag gjort.
 
Toppen