Senaste nytt

Curve betalkort

Gjorde några kontroller tidigare i höstas, och då var SEB's kurser bättre än Curve's. Så Revolut bättre ifall man växlat i förväg. Såvida man inte vill få in lite poäng
 

bvs

Medlem
Curve Metal -> Curve Free, det var kul så länge det varande. Absolut tråkigaste är att behöva ta med SEB-korten i plånboken igen då de fortfarande inte stöds i Google Pay.
 
Nedgraderade mitt Curve till gratisversionen för någon vecka sedan när samtliga GBIT var avklarade.

Idag skulle jag ta ut pengar i en svensk bankomat. Har mitt Nordea Visa som underliggande kort och inställt på SEK i Curve-appen.
Glömt koden till Visa så körde på Curve.
Döm av min förvåning när jag åkte på en "ATM withdrawal fee" på 26,66 kr.
Har tagit ut pengar flera gånger tidigare utan avgift. Någon som vet?
 

LarsCph

Medlem
Jag blev positivt överraskad över att jag kunne nedgradera mitt i perioden (12 mdr) jag hade betalat för och få en pro-rata refundering. Skipper också curve nu, kör med iPhone/iWatch så SAS Mastercard fungerar ändå smidigt där.
 

matado

Medlem
Jag blev positivt överraskad över att jag kunne nedgradera mitt i perioden (12 mdr) jag hade betalat för och få en pro-rata refundering. Skipper också curve nu, kör med iPhone/iWatch så SAS Mastercard fungerar ändå smidigt där.
Fick du kontakta dem angående refunding eller skedde det automatiskt?
 
Toppen