Yes.Du menar Amex-kortet på bild?
Har den här missen alltid funnits när man kollar detaljerna för Curve Black eller är det någon som varit lite för snabb och råkat gå ut med info som inte är officiell än?
Visa bifogad bild 135804
"Preauth on new card wasn't authorized"
Någon som fått detta vid gbit?
Jag har 3 transaktioner som vägrar gå igenom. Jag har även sedan första försöket kört gbit på mer än det totala beloppet för en av transaktionerna så det är inte beloppet som är/var för stort eller kan en enskild transaktion vara för stor?
Det är större transaktioner men inga monstersummor på något vis.
Höjde precis köpgränsen ytterligare, sover på saken och ser om det är mer samarbetsvilligt imorgon om inte annat.
Jag hade det problemet för något år sedan. Vill minnas att det höll i sig under resten av helgen - men jag har läst om flera som bara haft problemet någon timme och det sedan släppt igen. Sedan dess har jag håll mig till max tre transaktioner per kort och tvåtimmarsperiod och felet har aldrig återkommit.
Krisar det så testa ta bort ditt MC och lägg till det igen. Ingen aning om det hjälper men kanske
Ingen aning, min uppfattning har sedan Curves tidigare försök med Amex varit att Amex aldrig kommer att hoppa på Curve, men jag har gärna fel!Har den här missen alltid funnits när man kollar detaljerna för Curve Black eller är det någon som varit lite för snabb och råkat gå ut med info som inte är officiell än?
Visa bifogad bild 135804
Lång historia kort. Amex fanns med i tidigt skede men när Curve exanderade 2019 så blockerade AMEX böjligheten att lägga till deras kort hos Curve. Det finns mycket mer att läsa via google om man är intresserad.Ingen aning, min uppfattning har sedan Curves tidigare försök med Amex varit att Amex aldrig kommer att hoppa på Curve, men jag har gärna fel!
Mest troligt lär det väl bara handla om en miss dock.
Fick det problemet igår, släppte efter ett tag, kunde GBIT några fler transaktioner. Sedan kom felet åter. Trodde det skulle ha släppt nu på morgonen, men icke, felet kvarstår. Vad är nästa steg? Kontakta SEB?