Senaste nytt

[Business class] Barcelona/Madrid-St Maarten-Paris, American Airlines, 1.170 EUR inkl. skatter

Johanna

Medlem
Kan det vara så att du har valt routing via Philadelphia (PHL)?

American Airlines flyger till San Maarten från Miami (MIA), Charlotte (CLT) och Philadelphia (PHL) men inrikesflyg mellan New York och Philadelphia flygs med CRJ som har monoklasskabin.
Nej, det var direktflyg från SXM till MIA även MIA till SXM.
 

lillemannen

Medlem
När jag skulle boka till sju personer råkade jag ut för samma. För två personer inga problem men sju då gick det inte utan sträckan mellan MIA-PHL blev i main cabin. Man kan lägga den on hold för att vara helt säker och se vilka säten där finns. Tyvärr har AA en tendens att ändrar flygplan och tider hela tiden så håll koll.
 

gunry

Medlem
Den här dealen är på sätt och vis tillbaka. Inte lika billigt till SXM men väl till UVF (Saint Lucia). Bokade igår för ca 11,500 SEK. BCN-JFK-MIA-UVF-MIA-LHR-BCN.
 

Senator

Moderator
Jag sitter och sneglar lite på dessa dealar och inser att det finns en Paris-De Gaulle till St Lucia i American First för ca 15 000 excl skatter och avgifter. Det är nästan så pass bra att även jag skulle köpa denna trots att det är American First Går inte att flyga BA First men kanske @Tommy är sugen?

e1d5275193cfbafec4e3168baeff48c1.jpg
 

Jaws

Medlem
Jag sitter och sneglar lite på dessa dealar och inser att det finns en Paris-De Gaulle till St Lucia i American First för ca 15 000 excl skatter och avgifter. Det är nästan så pass bra att även jag skulle köpa denna trots att det är American First Går inte att flyga BA First men kanske @Tommy är sugen?

Frestare...ruggigt sugen.
Finns den till fler öar där?

e1d5275193cfbafec4e3168baeff48c1.jpg

@Senator är det samma kod till 1kl? Jag ska försöka se om jag kan göra något produktivt ur denna mkt intressanta deal!
 
Last edited by a moderator:
Toppen