Senaste nytt

British Airways - Det här gjorde Ni bra!

trekker

Medlem
Som Gold på BA kan man ge en golden ticket en gång per år till någon som jobbar för British Airways, behöver inte vara flygande personal.

Exakt vad det ger vet jag inte, men vad jag läst var att det var mer betydelsefullt för typ 10 år sedan än vad det är nu.
Nu har jag inte testat men kan man inte ge oändligt med tickets online på BA's sida?
 

LarsCph

Medlem
Jeg rejser hjem fra Seattle til København i dag og var booket på den sene American Airlines (BA codeshare) afgang cirka 22.30 med en connection London Heathrow så jeg var fremme i København 20.35 fredag. Her til formiddag tikkede en "important information about your flight" ind og mit fly fra London til København var blevet cancelled :( De havde så rebooket mig til det sene fly som er fremme 23.10 - ikke hvad man har lyst til på vej hjem efter 2 uger borte fra familien og så endda i economy class, der var tydligvis ikke plads i business class.

Overvejede lidt om det var besværet værd, men ringede til British Airways customer service, det tog 30 minutter at komme igennem. Jeg spurgte pænt om der var andre muligheder da jeg helst ikke ville senere hjem. Blev sat på hold og ventede 10 minutter og var ved at tro at kundeservice havde glemt mig, men så kom hun tilbage og tilbød at booke mig via Frankfurt med Lufthansa eller Amsterdam med Delta Airlines. Så nu er jeg på Delta Airlines til Amsterdam og kan prøve Delta One - og videre med KLM så jeg er hjemme i København allerede 15.40 fredag eftermiddag. Det havde jeg ærlig talt ikke forventet at de ville tilbyde uden videre diskussion, men meget god service og thumbs-up herfra til BA's kundeservice for at finde en god løsning til mig.
 

Ricci

Medlem
En mycket trevlig flight i fredags med BA 815 där jag fick en BA-pilot sidan om mig som skulle flyga till sin arbetsplats.
Väldigt lärorikt och jag fick se deras bidding system och schedulering, fick t ex reda på att det finns 5st BA-piloter som bor i Sverige.
CC var på topp och jag ville inte landa... :)
 

Ricci

Medlem
Checkade precis in och fick Bording grupp 0 från LHR, jag trodde bara att detta var på test från JFK och BOS.
1711880172464.png

Någon som vet om Group 0 funkar eller grupp 0-2 släpps på samtidigt?
@sembl du har väl testat detta?
 
Last edited:

NotRyan

Medlem
Checkade precis in och fick Bording grupp 0 från LHR, jag trodde bara att detta var på test från JFK och BOS.
Visa bifogad bild 151778
Någon som vet om Group 0 funkar eller grupp 0-2 släpps på samtidigt?
@sembl du har väl testat detta?
Det infördes på hela linjenätet tidigare denna vecka. Det skall funka och har varit rapporter både att det har fungerat klockrent samt att man har släppt på 0-3 på samma gång, men som vanligt varierar det lite. Sammantaget verkar införandet fungera mycket bättre än när SAS införde prio-boarding.
 

Ricci

Medlem
Det infördes på hela linjenätet tidigare denna vecka. Det skall funka och har varit rapporter både att det har fungerat klockrent samt att man har släppt på 0-3 på samma gång, men som vanligt varierar det lite. Sammantaget verkar införandet fungera mycket bättre än när SAS införde prio-boarding.
Skall bli intressant att testa hur de lyckas med det på LHR.
 
Toppen