Jeg rejser hjem fra Seattle til København i dag og var booket på den sene American Airlines (BA codeshare) afgang cirka 22.30 med en connection London Heathrow så jeg var fremme i København 20.35 fredag. Her til formiddag tikkede en "important information about your flight" ind og mit fly fra London til København var blevet cancelled
De havde så rebooket mig til det sene fly som er fremme 23.10 - ikke hvad man har lyst til på vej hjem efter 2 uger borte fra familien og så endda i economy class, der var tydligvis ikke plads i business class.
Overvejede lidt om det var besværet værd, men ringede til British Airways customer service, det tog 30 minutter at komme igennem. Jeg spurgte pænt om der var andre muligheder da jeg helst ikke ville senere hjem. Blev sat på hold og ventede 10 minutter og var ved at tro at kundeservice havde glemt mig, men så kom hun tilbage og tilbød at booke mig via Frankfurt med Lufthansa eller Amsterdam med Delta Airlines. Så nu er jeg på Delta Airlines til Amsterdam og kan prøve Delta One - og videre med KLM så jeg er hjemme i København allerede 15.40 fredag eftermiddag. Det havde jeg ærlig talt ikke forventet at de ville tilbyde uden videre diskussion, men meget god service og thumbs-up herfra til BA's kundeservice for at finde en god løsning til mig.