Senaste nytt

Black Week - Scandic - Bo 3 nätter betala för 2

När kan jag bo?​

14 december 2023–7 april 2024.

När kan jag boka?​

Boka senast den 29 november 2023

Hur bokar jag?​

Du behöver ingen bokningskod. För att du ska få tillgång till erbjudandet är det viktigt att du fyller i boendeperiod för 3 nätter (på ett och samma hotell) då visas kampanjen "Black week 3 för 2" automatiskt. Visas inga priser för valt datum finns ingen tillgänglighet för dessa dagar. Gör en ny sökning med nytt datum för 3 nätter.


Det finstilta
Erbjudandet gäller på Scandic i Sverige, Finland, Tyskland och Polen samt utvalda* hotell i Norge och Danmark.

Erbjudandet med pris "Black week 3 för 2" kan endast bokas online på Scandics webb och app. Erbjudandet baseras på prisvillkoret Best Price (Save). Erbjudandet är begränsat till 3 nätters vistelse och måste bokas i en sammanhängande period och på ett och samma hotell. Rum och nätter erbjuds i mån av tillgång med ett begränsat antal rum på varje hotell. Bokningarna är inte återbetalningsbara och kan inte ändras eller avbokas. Erbjudandet kan inte kombineras med andra erbjudanden eller rabatter. Ditt kredit-/betalkort debiteras direkt vid bokningstillfället. Inklusive moms.

*Undantagshotell: Scandic Fauske Hotell, Scandic City, Scandic Harstad, Scandic Hønefoss, Scandic Leknes Lofoten, Scandic Meyergården, Scandic Brennemoen, Scandic Syv Søstre, Scandic Hotel Sortland, Scandic Stiklestad Hotell, Scandic Parken, Scandic Eremitage and Scandic Jacob Gade.

https://www.scandichotels.se/erbjudanden-och-weekendpaket/black-week
 
Scandic har kampanj 3 för 2 igen inför sommaren. Men måste betalas vid bokning och är inte återbetalningsbart. Hur tänker man här? Scandic har alltid sämre villkor än Strawberry, som oftare har möjlighet att väl flexibla villkor även på kampanjer. Det blir ingen bokning på Scandic även denna gång. Behöver kunna ändra mina planer inför sommaren pga väder mm.
 
Toppen