Senaste nytt

Biljetter släppta t.o.m. 9 december på SJ

rsimon

Medlem
SJ:s biljetter för perioden 4 september–9 december 2023 har nu släppts till försäljning.

Glöm inte kolla era personliga erbjudanden, jag verkar för egen del ha en stående personlig rabattkod med 30% rabatt på alla resor tisdag–torsdag fram till årsskiftet.
 

011430121

Medlem
Glöm inte kolla era personliga erbjudanden, jag verkar för egen del ha en stående personlig rabattkod med 30% rabatt på alla resor tisdag–torsdag fram till årsskiftet.
Tack för påminnelse, det där glömmer jag varje gång vid bokningen, man är ju glad att man har hittat en avgång som passar.
 

ekf

Medlem
Tack för påminnelse, det där glömmer jag varje gång vid bokningen, man är ju glad att man har hittat en avgång som passar.
Verkligen. Jag har åkt en del tåg i jobbet tidigare, men på senare tid är det i princip omöjligt att hitta en avgång som inte innebär att jag behöver lämna hemmet mitt i natten innan den lokala kollektivtrafiken startat sitt trafikdygn, eller att halva arbetdagen går åt till tågbyten. Svensk järnvägstrafik är ett riktigt sorgebarn... och inte blir det bättre av trafikverkets brist på framförhållning vad gäller banarbeten... :(
 

intuition

Medlem
Nu vet jag inte om det är exakt samma sak, men "tågplanen 2024" som gäller from 10 december verkar publiceras 22 september. SJ kanske visar sin tidtabell tidigare eller senare, men däromkring skulle jag tro att det kommer att gå att boka.

 
  • Gilla
Reactions: ekf

ekf

Medlem
Nu vet jag inte om det är exakt samma sak, men "tågplanen 2024" som gäller from 10 december verkar publiceras 22 september. SJ kanske visar sin tidtabell tidigare eller senare, men däromkring skulle jag tro att det kommer att gå att boka.

Ett av problemen har varit banarbeten.. och svjv så ser man inte det i tågplanen...
 

Hachans

Medlem
Noen som vet når SJ pleier slippe togbilletter for julen?

Så nära innan de kan för att driva upp priserna utan att det blir alldeles uppenbart att de manipulerar sin prisalgoritm och sen skylla på Trafikverket, andra operatörer, jultomten eller aliens på ett eller annat sätt.
 

fleksnes

Ny medlem
Så utifra linken her så kan det komme så tidlig som 22 september, og så sent som 9 november. Eller noe midt i mellom. Lettvint :)
 
Toppen