Senaste nytt

Bevakning av platstillgång för poängbiljetter med SAS

Steve

Medlem
Hej, går det på något sätt att bevaka eventuell tillgång på biljetter för poäng? Har en poängresa bokad till helgen men skulle vilja ändra datum/flygtider, just nu finns det inte tillgång när jag letar på SAS hemsida. Tänkte om det går att på något mer automatiserat sätt bevaka.
 

Canadien

Medlem
Hej, går det på något sätt att bevaka eventuell tillgång på biljetter för poäng? Har en poängresa bokad till helgen men skulle vilja ändra datum/flygtider, just nu finns det inte tillgång när jag letar på SAS hemsida. Tänkte om det går att på något mer automatiserat sätt bevaka.

Ja, med expertflyer går det att sätta alerts på awardplatser. Kostar en slant men gratis att prova 5 dagar eller vad det nu är.
 

MrDollar

Medlem
Tror även denna sida kan lägga bevakningar till dig om du reggar konto;
SAS Business award flights - Travelhacks


Hej, går det på något sätt att bevaka eventuell tillgång på biljetter för poäng? Har en poängresa bokad till helgen men skulle vilja ändra datum/flygtider, just nu finns det inte tillgång när jag letar på SAS hemsida. Tänkte om det går att på något mer automatiserat sätt bevaka.
 

Brandten

Medlem
Hakar på den här tråden då jag skulle behöva bevakning av ARN-AGP på SK6001 på 1 plats i Plus den 25/4.
SAS säger att man inte har några awardplatser alls medan EF säger 6 platser?! Tolkar jag något fel eller hur ska jag göra?

upload_2018-3-15_11-24-29.png
 

agehall

Medlem
Om det är awardbiljetter på SAS med Eurobonuspoäng vi pratar om finns ingen anledning att använda expertflyer - bara att söka på sas.se.
 

agehall

Medlem
Det var bevakning som efterfrågades tror jag.
På en SAS-flight är bästa bevakningen att göra det själv när det är så kort framförhållning. Chansen att en plats öppnas är låg och om den öppnas är chansen stor att den bara är bokningsbar för Eurobonus och därmed kommer den troligen inte synas i Expertflyer.
 
Toppen