Senaste nytt

BC.se 5:e Stockholms träff: 2012-08-25 kl. 16 på Monks Wallingatan

Hoppas ni hade en trevlig kväll igår. Här kommer en lite hälsning från BC.se träff i Barcelona som vi hade igår.
Vi hade först en gemensam aktivitet som Segway tur och sen lunch...

IMG_4093.jpg

Jonas och Andreas ville skoja lite...
 
Last edited:

Sakoz

Medlem
Jag instämmer i skaran, det var verkligen trevligt att ses och roligt med några nya ansikten.

Och som bonus behövde jag inte betala för mitt Business Class rum på Radisson Blu - Royal Viking :) Dessutom åkerkvalificerade jag mitt SJ Prio svart när jag tog tåget hem idag. Sammanfattningsvis en mycket bra helg!
 

Adamsson

Medlem
Till nästa gång ska vi nog se om vi inte kunde fixa namnskyltar... ska kolla. Har också en del planer tillsammans med Monks... kan inte avslöja något nu, men återkommer när vi pratat klart och har något att presentera.

Funkar det att ta sig in/fram med rullstol på Monks eller ska jag lämna rullen hemma när jag börjar hänga med på BC-träffarna? :rolleyes:
 

agehall

Medlem
Funkar det att ta sig in/fram med rullstol på Monks eller ska jag lämna rullen hemma när jag börjar hänga med på BC-träffarna? :rolleyes:

Det var en bra fråga. Det är inga trappor där inne iaf, men det är väl lite tröskel på vägen in. Det största problemet är nog att det är lite trångt. Ifall vi kan få sitta i rummet närmast dörren så bör det dock vara görbart tycker jag.
 

palmen

Moderator
Får tacka för träffen, var dock tvungen att dra bland de första pga andra aktiviteter resten av helgen.
Vaknade tack vare det som någorlunda människa på söndagen :)
 
Toppen