Senaste nytt

Bästa noise-cancelling hörlurarna?

Homer

Medlem
Perfekt för resor till platser som Delhi...






1670505098976.png
 

palmen

Moderator
Bose själva har ett "Jul" pris på QC 45 i olika färger
2899:-

Tex, webhallen tar 3 799:- för dom gråa som Bose kör för 2899:-
Någon som vet hur bra mikrofonen stänger ute annat ljud?
Mina QC25ii plockar upp vartenda litet ljud inne på kontoret om man använder de i möten, dvs helt hopplöst som "kontorslurar".
 

FF#1

Medlem
Mina QC20 gick sönder för ett tag sen, är på jakt efter nåt nytt.

Vill ha lurar som är in ear, brusreducerande och har nån slags sladd eller möjlighet till "senilsnodd"
Allt av lite klass verkar vara "pods" nu mera med separata små pluttar för vardera örat, gissar att det tar ett par timmar innan den första försvinner för mig.

Någon som har nått tips på vad jag kan köpa?
 

zippan

Medlem
Mina QC20 gick sönder för ett tag sen, är på jakt efter nåt nytt.

Vill ha lurar som är in ear, brusreducerande och har nån slags sladd eller möjlighet till "senilsnodd"
Allt av lite klass verkar vara "pods" nu mera med separata små pluttar för vardera örat, gissar att det tar ett par timmar innan den första försvinner för mig.

Någon som har nått tips på vad jag kan köpa?
Du får köpa ett senilsnöre på lokala optikern och montera. Med öglor eller lim.
 

FF#1

Medlem
Du får köpa ett senilsnöre på lokala optikern och montera. Med öglor eller lim.

Frugan gjorde lite efterforskningar... (hade otur när jag googlade)
Termen verkar vara "Anti lost strap" finns hur mycket som helst där ute som ger sån funktion på de flesta kända "pods"
 
Mina QC20 gick sönder för ett tag sen, är på jakt efter nåt nytt.

Vill ha lurar som är in ear, brusreducerande och har nån slags sladd eller möjlighet till "senilsnodd"
Allt av lite klass verkar vara "pods" nu mera med separata små pluttar för vardera örat, gissar att det tar ett par timmar innan den första försvinner för mig.

Någon som har nått tips på vad jag kan köpa?
Ett par Airpods och ett sådant här tillbehör? https://www.amazon.se/-/en/Amial-Europe-Compatible-Anti-Silicone-Headphones/dp/B089JM7JYB/ref=sr_1_5?crid=1KT79AMJCJGMC&keywords=airpodsband&qid=1681243249&sprefix=airpods+b,aps,636&sr=8-5

Första google-träffen, så inte alls säkert just den där modellen av tillbehör är bäst.

Edit, svarade visst några sekunder efter du själv kommit fram till samma sak.
 

FF#1

Medlem
Ett par Airpods och ett sådant här tillbehör? https://www.amazon.se/-/en/Amial-Europe-Compatible-Anti-Silicone-Headphones/dp/B089JM7JYB/ref=sr_1_5?crid=1KT79AMJCJGMC&keywords=airpodsband&qid=1681243249&sprefix=airpods+b,aps,636&sr=8-5

Första google-träffen, så inte alls säkert just den där modellen av tillbehör är bäst.

Edit, svarade visst några sekunder efter du själv kommit fram till samma sak.

Precis, verkar inte bara jag som har farhågor över problem när man står på nån stege eller nått..

nu vet jag vad jag ska göra, eller i alla fall vad jag ska leta efter.
Nu är bara frågan Bose Earbuds II eller Apple Airpods Pro, eller?
 

zippan

Medlem
Precis, verkar inte bara jag som har farhågor över problem när man står på nån stege eller nått..

nu vet jag vad jag ska göra, eller i alla fall vad jag ska leta efter.
Nu är bara frågan Bose Earbuds II eller Apple Airpods Pro, eller?
Bose.

Sen rädslan att tappa en lur, jag har gjort det en gång. I förra veckan, ned på tågspåret. Det är från drygt 5 år med trådlösa in-ear. Men den gick ju att få upp. Mina senaste Jabra har en "find me" funktion också.
 

Tamas

Medlem
Precis, verkar inte bara jag som har farhågor över problem när man står på nån stege eller nått..

nu vet jag vad jag ska göra, eller i alla fall vad jag ska leta efter.
Nu är bara frågan Bose Earbuds II eller Apple Airpods Pro, eller?
Sony WF-1000XM4 får bra recension överallt så jag beställde dem. Kan återkomma med en första intryck imorgon när jag får dem. Första buds för min del...

Sent from my Pixel 7 using Tapatalk
 
Toppen