Senaste nytt

At Six svit eller Tornsvit Elite Marina

Sir Lemon

Medlem
Planerar en romantisk staycation för mig och min tjej. Är ute i sista stund, men hoppas få till det ändå. Har bokat både svit på At Six och tornsviten på Elite Marina. Är det någon som har några erfarenheter av dessa, vad ska jag gå på för att vi ska komma i stämning?
Har ingen erfarenhet av At Six, men tornsviten på Marinan står på min bucket list. Utsikten fantastisk och bubbelbad på rummet (även i en av de vanliga sviterna). Deras andra sviter har jag testat och är mkt nöjd. Är det ngn skillnad prismässigt? Jag vet att tornsviten i icke-covidtider legat på 12’/dygn före förhandling. Har kombinerat Massage/Hamam/Spa och svit några tillfällen. En variant jag gillar där annars är Deluxe hörnrum. Utmärkt alternativ. Kul också med elfärjan in till stan. Restaurangens meny sticker i min smak dock inte ut uppåt kvalitetsmässigt, men är helt okej. Kombinera bara med en god middag på ex Griffins i stan. Lycka till med valet!
 

Lauda 777

Medlem
Har ingen erfarenhet av At Six, men tornsviten på Marinan står på min bucket list. Utsikten fantastisk och bubbelbad på rummet (även i en av de vanliga sviterna). Deras andra sviter har jag testat och är mkt nöjd. Är det ngn skillnad prismässigt? Jag vet att tornsviten i icke-covidtider legat på 12’/dygn före förhandling. Har kombinerat Massage/Hamam/Spa och svit några tillfällen. En variant jag gillar där annars är Deluxe hörnrum. Utmärkt alternativ. Kul också med elfärjan in till stan. Restaurangens meny sticker i min smak dock inte ut uppåt kvalitetsmässigt, men är helt okej. Kombinera bara med en god middag på ex Griffins i stan. Lycka till med valet!

Bor i närheten så vi slinker in på en aw då och då, måste ändå säga att maten ofta är över förväntan! Inte tokigt alls. Dock väldigt synd att man inte får ett litet ölsortiment a la bishop's arms. ;)
 

Dbodenfo

Medlem
Såg denna tråd nu så något sent. Jag hade sagt Bank Hotel - som jag har bott på de senaste staycations jag har gjort i Sthlm. Frukost är bra - Le Hibou är grymt, och om man frågar snällt så är de väldigt öppna för att hjälpa till med det mesta.

Grattis! :) Du kanske får använda Eurobonus Award Planner - Beta | BusinessClass.se forum | 820 000 inlägg om resor för att planera en bröllopsresa i stil ;)

Bästa självklara pluggen jag sett på länge. Inte OT eller fel men bara där.


Grattis till förlovningen!
 
Toppen