Senaste nytt

Använder du Best Western Rewards?

Shoreline

Medlem
Kan du skicka skärmdump?
Typ såhär, "enjoy your current tier ..."

Screenshot 2023-03-28 at 17.37.17.png
 

Combo

Medlem
Ett bonusprogram utan egentliga förmåner.
Jag har en helt annan bild(baserat på mina få vistelser). Har som diamond select alltid fått restaurangkupong, poäng, uppgradering osv.(gäller vistelser i Sverige)
Der har dock hänt att mitt medlemskap inte varit registrerat på bokningen, trots bokning via inloggad på hemsidan. Den gången bad de om ursäkt för att juniorsviten var upptagen så jag inte kunde bli dubbelt uppgraderd :)
 
75% av vad? Hur många ggr har du bott på BW?
Jag hade iofs bara 28 nätter på BW förra året och har nog aldrig eller sällan bott hos dom innan jag gjorde en statusmatch till Diamond. Enligt min ringa erfarenhet har jag dock fått en utdelning av uppgraderingar som jag varit nöjd med. Jag var utnyttjat matvouchern en gång, har dock alltid fått poäng de andra gångerna. Jag har väl kanske haft tur.
 
Okej! Det jag menar med att BW Rewards saknar "egentliga" förmåner är att det saknas sånt som verkligen innebär extra värde tex gratis frukost eller fri entré till pool/spa. Uppgraderingar och sånt som är beroende på tillgång kan man ju inte räkna med egentligen.
 
Okej! Det jag menar med att BW Rewards saknar "egentliga" förmåner är att det saknas sånt som verkligen innebär extra värde tex gratis frukost eller fri entré till pool/spa. Uppgraderingar och sånt som är beroende på tillgång kan man ju inte räkna med egentligen.
Ok! Gratis frukost, som egentligen inte ingick i rummet har jag fått i Frankrike och Italien som Diamond. Alla övriga har frukosten ingått i rummet.
 
Toppen