Senaste nytt

Amex värvningskampanj Feb 2024

Gus

Medlem
När man värvar en vän, hur snabbt efter att personen har ansökt ser jag min värvningsbonus på mitt konto? Dagen efter?

Jag trodde att jag bara värvade 1 vän men nu säger en till person att hon också använde min länk. Men direkt efter att kampanjen var slut sade jag upp mitt Elite-kort. Undrar vad som har hänt med värvningspoängen nu. Jag kan inte se mina poäng efter att kontot avslutats.
 

oneM

Medlem
Om jag bjuder in en person som redan har ett extrakort kopplat till mig - får jag ändå värvningspoäng? Personen med extrakort som blir inbjuden får ju inte välkomstpoäng enligt nya regler som jag förstår det?
Detta vill även jag ha svar, har tyvärr inte fått igenom villkoren ännu med vad jag känner till från tidigare -(2022) så är det NEJ?
 

backfire

Medlem
När man värvar en vän, hur snabbt efter att personen har ansökt ser jag min värvningsbonus på mitt konto? Dagen efter?

Jag trodde att jag bara värvade 1 vän men nu säger en till person att hon också använde min länk. Men direkt efter att kampanjen var slut sade jag upp mitt Elite-kort. Undrar vad som har hänt med värvningspoängen nu. Jag kan inte se mina poäng efter att kontot avslutats.
När min fru värvade mig i december 2023 fick hon sina poäng i början av januari. Hon kunde även se poängen ganska omgående när hon loggade in på Amex hemsida.
 
Toppen