Senaste nytt

ALL Accor - Jag har ett guldkort över.

lillemannen

Medlem
Nu har jag lyckats få ett till guldkort i år, ifrån mitt thailändska Accor plus boende.
Jag har tidigare skänkt några guldkort till medlemmar här på BC, men dessa är redan guld klädda.
Så jag vill att någon som har nytta av ett guldkort skall få detta. Jag vill man skall aktiv och bidra med info om Accor hotellen och boende här på forumet.


Kortet är gratis för personen som får detta och gäller tom 31/3 2025.
Skriv i tråden så ser vi om du är lämplig. :D
 
Hade för många år sedan Accor platinum när man kunde få det genom att köpa aktier, det har förfallit sedan länge! Idag är jag basmedlem men bor lite då och då på Accorhotell så ett guld skulle jag inte tacka nej till! Har ingen bättre motivering än så. :p Edit: Man ser det man vill se. Ser du skriver att man ska bidra med info om Accor/boende. Skulle inte säga jag är speciellt aktiv där. Har skrivit om några olika Sofitel genom åren (om jag minns rätt) men att jag är aktiv skulle vara en stor överdrift...
 

lillemannen

Medlem
Hade för många år sedan Accor platinum när man kunde få det genom att köpa aktier, det har förfallit sedan länge! Idag är jag basmedlem men bor lite då och då på Accorhotell så ett guld skulle jag inte tacka nej till! Har ingen bättre motivering än så. :p Edit: Man ser det man vill se. Ser du skriver att man ska bidra med info om Accor/boende. Skulle inte säga jag är speciellt aktiv där. Har skrivit om några olika Sofitel genom åren (om jag minns rätt) men att jag är aktiv skulle vara en stor överdrift...
Du använder i alla fall Accor hotellen:). Aktiv får väl menas att man gör något väsen av sig här på forumet.:)
 

DeWi

Medlem
Just nu så har jag börjat jobba runt om i världen, senast bodde jag förra veckan i Brasilien på Accor. Från Scandic Top Floor och Elite Platinum skulle vara trevligt att jämföra vad Accor Gold ger.
 
Uppskattas enormt Benz!

Hade vart väldigt kul att få detta faktiskt, som man kanske märkt gillar jag att skriva lite extra hotellen jag är på då jag fortfarande är barnsligt taggad på varje tjänsteresa gör (vilket kommer bli väääldigt många mer kommande åren). Har aldrig bott på Accor innan men det är mest av eget val då jag inte haft någon status även fast Accor hotell flera gånger har legat bättre till samt vart billigare = nöjd arbetsgivare. Jag skall definitivt recensera Accor om du skulle bestämma dig för mig:)
 

Fredah

Medlem
Hade för många år sedan Accor platinum när man kunde få det genom att köpa aktier, det har förfallit sedan länge! Idag är jag basmedlem men bor lite då och då på Accorhotell så ett guld skulle jag inte tacka nej till! Har ingen bättre motivering än så. :p Edit: Man ser det man vill se. Ser du skriver att man ska bidra med info om Accor/boende. Skulle inte säga jag är speciellt aktiv där. Har skrivit om några olika Sofitel genom åren (om jag minns rätt) men att jag är aktiv skulle vara en stor överdrift...
Jag har guld via att köpa aktier, som jag förstod det så förlängs det väl varje år? Mitt har blivit förlängt en gång i alla fall.

Jag skulle dock inte påstå att jag har någon större nytta av det, har ett 5-10 tal nätter på ibis per år och man måste konstant tjata om att man är guld för att få en gratis dricka.
 

lillemannen

Medlem
Jag har guld via att köpa aktier, som jag förstod det så förlängs det väl varje år? Mitt har blivit förlängt en gång i alla fall.

Jag skulle dock inte påstå att jag har någon större nytta av det, har ett 5-10 tal nätter på ibis per år och man måste konstant tjata om att man är guld för att få en gratis dricka.
Nu är det säkert över 10 år sedan jag var guld, men på Ibis hotell hjälper det inte mycket om man är platinum eller diamond tycker jag.
Guld kortet fungerar bäst för Mercure och uppåt. Jag värdesätter att jag kan få tidig eller sen utchecking. När jag började med Accor var det i Östeuropa och Asien som jag hade användning av guldkortet.
 
Toppen