Senaste nytt

Aegean Miles&Bonus intjäningsfrågor tråden

Aegean har en kampanj om man vill ha billiga segment eller rejält med mil på flex biljetterna.

Sen har jag blivit diskriminerad i dubbel bemärkelse. För en vecka sen köpte jag själv med Visa korts kampanjen i tron att jag gjort en bra affär!!!
Kollade upp samma biljetter och med denna kampanj hade jag sparat en femhundring.

Jag som Guldmedlem fick i mailet 20% rabatt, men en Silver medlem vars konto som jag har ansvar för fick 30% i sitt mejl!!

Promocode: SUMMEROFFER20 och SUMMEROFFER30 Undrar om 40 och 50 på slutet skulle fungera??

Visa bifogad bild 152442
Fyyy

Bokade förra veckan
 

intuition

Medlem
Är det någon som får SUMMEROFFFER-koderna att fungera? Jag får rabatten applicerad när jag väljer flyg, men när jag kommer till stegen med tillval (sittplatsval etc) så räknas priset om och återgår till orabatterat.
 

E.K

Medlem
Läste lite snabbt regelverket och två saker utmärker sig för detta erbjudande.

The promocode can only be used once and is linked only to the recipient email of this offer.

The promotional code is valid for transactions in Euro (€).
 

intuition

Medlem
Ok, då verkar de testa mot e-post adressen i kontot. När jag la till info om de tre resenärerna tuggade den en bra stund innan den plockade bort rabatten. Den la ju till rabatten först trots att jag var inloggad hela tiden
 
Toppen