Tyvärr blir det inget för mig. Hade en ISO revision idag som drog ut. Kör hårt.BA822 imorgon kväll
Jag tror att @NotRyan flyger vidare i Europa också vid den tiden.
Jag ser att det är ett "visst intresse" för en sådan träff.Hej alla,
Många av oss har varit med på olika inofficiella BC-träffar på olika lounger på LHR.
Sista träffen på var GF T5 lämnade dock ett tråkigt eftermäle.
Men hur många skulle vara intresserade om vi kör inofficiell BC-träff på Green Man pub vid Hatton Cross typ lör 24 aug?
Det är gratis med tåg från LHR till Hatton cross och ett stenkast till puben.
Vi slipper gästninglista och bra med hotell nära vid.
The Green Man Pub Restaurant in Bedfont
Combining good food & drink with friendly service and inviting atmosphere at The Green Man. A pub at the heart of Bedfont, we cant wait to welcome you!www.greeneking.co.uk
Kan tyvärr inte 24 augJag ser att det är ett "visst intresse" för en sådan träff.
Är lör 24 aug bättre än 31 aug, tänker kanske mest på de personer som vill göra en sista lounghopping på *A på LHR efter träffen?
Tänker du Green Man på lördag och de som vill köra loungehopping söndag? Kan tänka mig detta program.Jag ser att det är ett "visst intresse" för en sådan träff.
Är lör 24 aug bättre än 31 aug, tänker kanske mest på de personer som vill göra en sista lounghopping på *A på LHR efter träffen?
+1Tänker du Green Man på lördag och de som vill köra loungehopping söndag? Kan tänka mig detta program.