Utan att veta om LH F men tvivlar att du ens kommer in i terminalen efter ankomst ORD då du har biljett nästkommande dag.
Jag ankommer ju airside så är redan i terminalen eller har jag missat något?
Utan att veta om LH F men tvivlar att du ens kommer in i terminalen efter ankomst ORD då du har biljett nästkommande dag.
I USA måste du alltid igenom immigration och tull innan du kommer någonstans alls. Efter det är du landside.Jag ankommer ju airside så är redan i terminalen eller har jag missat något?
Det är ju såklart helt riktigt! Tänkte inte på det. Då var det svar på frågan . Dag 2 är det domestic med UA, får googla runt lite men som EBG så finns det väl ett antal lounger att välja mellan. Någon favorit?I USA måste du alltid igenom immigration och tull innan du kommer någonstans alls. Efter det är du landside.
Ta den United Club närmast gate.Det är ju såklart helt riktigt! Tänkte inte på det. Då var det svar på frågan . Dag 2 är det domestic med UA, får googla runt lite men som EBG så finns det väl ett antal lounger att välja mellan. Någon favorit?
Någon som har koll på fråga nr.2?
December: Ingen som mötte upp mig vid gate och agerade eskort.
April: Ankom FRA med LH F för en vecka sedan. De hade personal som mötte upp mig vid gate, men när jag sade att jag planerade att gå till FCT så fick jag snällt göra det själv. De hjälpte bara folk till FCL.
Får återkoppla om 12 dagar, då det är dags igen
I tisdags mötte de upp mig vid gate och ledde mig genom arrivals ut på gatan, men sen: "Sir, looks like you know the way"De mötte upp mig vid gate, men fick traska till FCT själv. De ville bara leda mig till FCL.
I tisdags mötte de upp mig vid gate och ledde mig genom arrivals ut på gatan, men sen: "Sir, looks like you know the way"