intuition
Medlem
Med tanke på att tråden om uppgraderingar på senare tid haft en hel del rapporter om garanterade förmåner som man inte fått kunde vi samla negativa erfarenheter i en egen tråd.
Jag tänkte att vi kunde fokusera på de "garanterade" förmånerna, t.ex. platinums uppgradering minst ett steg, platinums garanterade sen utcheckning 1800 osv. Ordet "garanterad" är ju starkt så det är väldigt sällan en sådan förmån ska utebli. Men tyvärr verkar det hända oftare än så
Även annat som känns som stort avsteg från förväntade förmåner kan säkert platsa. Speciellt om man ser att det finns ett mönster.
Fördelen med att samla även negativa upplevelser är att vi alla kan se om det finns hotell där man måste vara proaktiv för att få sin förmån. I något läge kan det ju också bli en bra påtryckning mot Nordic Choice och/eller resp hotells ledning, om det rapporteras om väldigt mycket problem med medlemsförmånerna.
Och när inget postas till tråden då vet vi ju att programmet flyter på precis som det ska!
Jag tänkte att vi kunde fokusera på de "garanterade" förmånerna, t.ex. platinums uppgradering minst ett steg, platinums garanterade sen utcheckning 1800 osv. Ordet "garanterad" är ju starkt så det är väldigt sällan en sådan förmån ska utebli. Men tyvärr verkar det hända oftare än så
Även annat som känns som stort avsteg från förväntade förmåner kan säkert platsa. Speciellt om man ser att det finns ett mönster.
Fördelen med att samla även negativa upplevelser är att vi alla kan se om det finns hotell där man måste vara proaktiv för att få sin förmån. I något läge kan det ju också bli en bra påtryckning mot Nordic Choice och/eller resp hotells ledning, om det rapporteras om väldigt mycket problem med medlemsförmånerna.
Och när inget postas till tråden då vet vi ju att programmet flyter på precis som det ska!