Senaste nytt

Hallands Fläder i SAS Gold på Arlanda

Visa bifogad bild 147899
En och en halv flaska väntar för de intreserade. Jag tänkte inte ta någon idag (kl. 12 en onsdag) men jag funderar på om jag måste ändå för att döva min irritation.

En man i 50-årsåldern har ett högljutt teamsmöte som om han satt på sitt eget kontor. Han talar engelska med en svensk brytning som låter som en parodi på en svensk som pratar engelska. Han säger mötesdeltagarnas namn hela tiden - det är Rune, det är Henrik, det är Kristina. Kanske är egentligen alla mötesdeltagare svenskar men den högljudde loungegästen vill tala engelska ändå..?

"Yääs, Rune mejk him äwäre thät... ". Nä fan, nu blir det nog snart en Fläder.
Finns inget värre. In i telefonbåset för bövelen!
 

intuition

Medlem
Visa bifogad bild 147899
En och en halv flaska väntar för de intreserade. Jag tänkte inte ta någon idag (kl. 12 en onsdag) men jag funderar på om jag måste ändå för att döva min irritation.

En man i 50-årsåldern har ett högljutt möte via Teams som om han satt på sitt eget kontor. Han talar engelska med en svensk brytning som låter som en parodi på en svensk som pratar engelska. Han säger mötesdeltagarnas namn hela tiden - det är Rune, det är Henrik, det är Kristina. Kanske är egentligen alla mötesdeltagare svenskar men den högljudde loungegästen vill tala engelska ändå..?

"Yääs, Rune mejk him äwäre thät... ". Nä fan, nu blir det nog snart en Fläder.
Shit, jag tycker jag känner igen namnen! Undrar om inte jag har träffat på den snubben också!
 
Oöppnad flaska idag på eftermiddagen, orörd nån timme senare.
20231205_130614.jpg
 
Toppen