Senaste nytt

Plötsligt händer det...Uppgradering!

Flygbolag: SAS
Flygplan: CRJ
Rutt: ARN-MMX
Ursprungskabin: Go light
Uppgraderad kabin: Plus
Antal passagerare: 1
När: 2023-09-16
Status hos något flygbolags bonusprogram: EBG
Bokningsklass på biljetten: O

Hade säte 11A i Go. Pep till vid boarding och fick en lapp med mitt namn och att jag fått ett nytt säte på flygningen, 1C. Helt full flight. Men trevligt med första rad o lite snacks on the house!
 

TP12

Medlem
Flygbolag: Austrian
Flygplan: A320
Rutt: CPH-VIE
Ursprungskabin: Economy flex
Uppgraderad kabin: Business
Antal passagerare: 1+1
När: 2023-09-17
Status hos något flygbolags bonusprogram: EBG
Bokningsklass på biljetten: U

Ursprungligen 4A. Fick en ny lapp när jag scannade digitala boardingkortet vid boarding - 2D. Fullt plan och hade sambon på annan bokning (samma fare, plats 4B) och som tur är så pep det till för henne med. Blev en helt ok måltid av Do & CO.

Inte rätt tråd men när vi kom till vårt Hilton fick vi uppgrade till en svit med :)
 

WF789

Medlem
Flygbolag: Lufthansa
Flygplan: A320
Rutt: CPH-MUC
Ursprungskabin: Economy
Uppgraderad kabin: Business
Antal passagerare: 1
När: 2023-09-28
Status hos något flygbolags bonusprogram: EBD
Bokningsklass på biljetten: X

Usikker på om det var op-up, eller om jeg faktisk ble oppgradert pga forbindelse i First.
Hadde boardinggruppe 1.
 

ilon

Medlem
Flygbolag: SAS
Flygplan: A320
Rutt: ARN-CPH
Ursprungskabin: Go light
Uppgraderad kabin: Plus
Antal passagerare: 1
När: 2023-09-15
Status hos något flygbolags bonusprogram: EBD
Bokningsklass på biljetten: T

Efter att ha fått igenom förmånen av byte av flyg samma dag (som EBD) från 19 till 17.25(?) så pep det till vid boarding, från 18A till 4(?)A. Dessutom fantastiskt trevligt crew!

Nog min första CU(?) Som diamond efter 3 år :} Man får glädjas åt det lilla!
 

SimonXYZ

Medlem
I o m att det hänt mig en gång på ~100 flighter som EBG tycker åtminstone jag det är rätt trevligt att bli uppgraderad…
Även jag har blivit uppgraderad en (1) gång. På CPH-VIE när jag redan hade betalt för att välja plats i eco så att jag skulle kunna sitta bredvid min kompis. Jag orkade inte bråka inte om att jag hade betalt extra för plats bredvid kompis eco utan satte mig snällt i business själv.
 
Toppen