Nya inlägg
Dagens inlägg
Aktivitetsflöde
Obesvarade trådar
Logga in
Bli medlem
Senaste nytt
Sök
Sök
Sök endast rubriker
By:
Forum
Nya inlägg
Search forums
Senaste nytt
Nya inlägg
Dagens inlägg
New resources
New profile posts
Latest activity
Nya inlägg
Dagens inlägg
New resources
New profile posts
Latest activity
Menu
Logga in
Bli medlem
Install the app
Install
Senaste nytt
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Senaste aktivitet
Senaste nytt
Nya inlägg
New resources
Nya statusuppdateringar
Senaste aktivitet
10 mest lästa inlägg
S
squeezen
reacted to
Johan Gott's post
in the thread
[Semi-live] Till Kalifornien i Swiss First och hem i Virgin Atlantic Upper class
with
Gilla
.
Väldigt uppmärksam bordsservering. Väldigt bra utsikt.
Igår kl 12:16
M
mablaz
reacted to
MikeJohansson's post
in the thread
Posta din lyckade bokning av bonusresor här - 2025
with
Gilla
.
Bonusprogram: Eurobonus Flygbolag: Air France Kabinklass: Business class Avreseort: AMS Destination: SIN Enkelresa eller Tur&retur...
S
squeezen
reacted to
Johan Gott's post
in the thread
[Semi-live] Till Kalifornien i Swiss First och hem i Virgin Atlantic Upper class
with
Gilla
.
S
squeezen
reacted to
Fredah's post
in the thread
with
Gilla
.
Kanske samma som LH F? Jag tyckte också den var god! Kul att få följa med! Hoppas att jag lyckas få till LX F också vid tillfälle.
Igår kl 12:13
S
squeezen
reacted to
Johan Gott's post
in the thread
with
Gilla
.
Min plats var 1K men det fanns en ledig plats i F-kabinen eftersom vi var 7 passagerare: 1G bredvid mig. Jag frågade om jag kunde få...
Igår kl 12:12
S
squeezen
reacted to
Johan Gott's post
in the thread
with
Gilla
.
Kalvkind. Väldigt god.
S
squeezen
reacted to
Johan Gott's post
in the thread
with
Gilla
.
Detta är ju lustigt: En flygnördig frekvent planespotter fotograferar schweiziska planspotters.
S
squeezen
reacted to
Johan Gott's post
in the thread
with
Gilla
.
Anka Chokladsufflé
Igår kl 12:11
S
squeezen
reacted to
Johan Gott's post
in the thread
with
Gilla
.
Nr 2 Pilgrimsmussla fänkål
S
squeezen
reacted to
Johan Gott's post
in the thread
with
Gilla
.
Fika
S
squeezen
reacted to
Johan Gott's post
in the thread
with
Gilla
.
Tupplur i Hästenssäng. Jobbade i Västmanland i förrgår. Åkte då förbi Köping och såg Hästensfabriken. Tänkte på min stundande resa…
S
squeezen
reacted to
Johan Gott's post
in the thread
with
Gilla
.
Kvällspromenad i Zürich igår kväll Eggs Royale i First loungen vid A-gaterna Transfer till loungen vid E-gaterna
Igår kl 12:10
N
Nilann
reacted to
eddo's post
in the thread
SAS - Det här gjorde Ni inte så bra!
with
Gilla
.
Fortsättning följer. Ett segment avbokades tidigare då biljetten inte blivit utställd i tid, som tur var bara ett av SAS-segmenten...
Igår kl 12:07
adhoc76
reacted to
ante_77's post
in the thread
SAS Eurobonus Lifetime Diamond!
with
Gilla
.
Det är lite som med hotellen. Jag bokar de hotell jag har status på. Hade jag inte haft status så hade jag säkert bokat något annat...
Igår kl 12:04
T
TP12
reacted to
FilipJ's post
in the thread
Eurobonus julkalender 2025
with
Gilla
.
Oaktat; läs T&C's noga så att presentkort faktiskt täcks av kampanjen ifall du skulle hitta presentkort. Typisk sak att vara exkluderad.
Igår kl 11:56
Senaste nytt
Toppen